نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

بازی LocoRoco 2 Remastered با انتشار یک تریلر جدید برای پلی‌ استیشن 4 منتشر شد [PSX 2017]

کمپانی سونی در جریان رویداد پلی‌ استیشن اکسپرینس 2017 با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرد که هم‌اکنون بازی LocoRoco 2 Remastered در پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی سونی در رویداد PlayStation Experience 2017 اعلام کرد که بازیکنان از امروز می‌توانند بازی LocoRoco 2 Remastered را در کنسول PS4 تجربه کنند. تریلر جدید بازی نیز شگفتی‌ساز شد زیرا حامل خبر اجرای این بازی روی پلی‌ استیشن 4 پرو در رزولوشن 4k بود.

اگر با این بازی آشنا نیستید باید بگوییم که LocoRoco 2 Remastered یک بازی در سبک پلتفرمر و معمایی است که به عنوان دومین نسخه از این مجموعه که در سال ۲۰۰۸ روی PSP منتشر شده بود، برای کنسول نسل هشتمی سونی عرضه شد. از ویژگی‌های نسخه دوم این بازی می‌توان به اضافه شدن قابلیت شنا کردن در زیر آب و رد شدن از شکاف‌ها اشاره کرد که در کنار رزولوشن 4K در دسترس کاربران خواهد رسید. حالت تک‌ نفره و چند نفره از دیگر محتویات این بازی به شمار می‌رود.  

بازی LocoRoco 2 Remastered پیش‌تر در جریان نمایشگاه E3 2017 با انتشار تریلری معرفی شد و هم‌اکنون به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است. شما می‌توانید تریلر انتشار یافته را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده