// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

اطلاعات بیشتری از Mega Man در بازی Monster Hunter: World منتشر شد [PSX 2017]

در جریان رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017 و پنل سونی، کارگردان بازی Monster Hunter: World اطلاعات بیشتری از کراس‌اور این بازی و Mega Man منتشر کرد.

دیروز بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در بازی Monster Hunter: World شاهد حضور Mega Man خواهیم بود و یکی از همراهان شما در بازی، به شکل مگامن هشت بیتی ظاهر می‌شود. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده و پنل سونی در Playstation Experience 2017 کانامه فوجیوکا و ریوزو فوجیموتو، کارگردان و تهیه کننده بازی Monster Hunter: World، اطلاعات بیشتری از این کراس‌آور منتشر کردند.

درابتدا مشخص شد که کارگردان بازی برای خلق این کاراکتر هشت بیتی در دل بازی، طراحان را فقط به ظاهر شخصیت محدود نکرده است و این شخصیت با هر المانی که تعامل داشته باشد، در قالب یک شیء هشت بیتی از دنیای مگامن ظاهر می‌شود. برای مثال زمانی که این شخصیت با ظاهر Mega Man از Potion استفاده کند، Potion به شکل E Tank در می‌آید.

حال برای دسترسی به ظاهر مگامن باید کوئست مخصوص به آن را انجام دهید که با توجه به سلاحی که در دست دارید، شاهد موسیقی مختلفی در جریان مرحله مربوطه خواهید بود. در ادامه، تیم سازنده بازی در مورد محیط و جزئیات آن‌ها سخن گفت. اینکه محیط‌های بازی Monster Hunter: World به لطف سخت‌افزارهای موجود از جزئیات بالایی برخوردار است و جدای از متنوع بودن‌شان، شاهد هیولاهایی هستیم که با توجه به اکوسیستم آن محیط طراحی شده‌اند.

درآخر مشخص شد که کپکام (کمپانی Capcom، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World) پس از عرضه، آپدیت‌های عادی‌ای را برای بازی در نظر گرفته است که در جریان آن‌ها محتویات مختلفی به بازی اضافه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده