// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید بازی The Forest در PSX 2017

در جریان رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017 تریلر جدیدی از بازی The Forest به نمایش در آمده و بازه زمانی عرضه آن اعلام شد.

رویداد PlayStation Experience 2017 روز پایانی خود را پشت سر می‌گذارد، اما همچنان خبر‌ها و نمایش‌های متعددی منتشر می‌شود. یکی از تریلر‌های جدیدی که در این رویداد به نمایش در آمده مربوط به بازی The Forest، محصول کمپانی Endnight Games (اندنایت گیمز) است. همچنین طبق جدید‌ترین اخبار بازی، فصل بهار سال ۲۰۱۸ به عنوان بازه زمانی عرضه نسخه پلی استیشن 4 این بازی نیز اعلام شده است.

داستان بازی The Forest از این قرار است که «اریک له بلانک» و پسرش «تیمی» در حال سفر با هواپیما هستند، اما نهایتا در جزیره‌ای دور افتاده سقوط می‌کنند. ربوده شدن تیمی و تلاش‌های اریک برای بقا و نجات فرزندش هسته داستانی این بازی را تشکیل می‌دهند. در کنار کار‌هایی همچون ماهیگیری و کاوش مناطق مختلف، اریک باید با جهش‌یافته‌های آدم‌خوار نیز نبرد کند. همچنین به‌واسطه ساخت پناه‌گاه‌ها، سلاح و دیگر موارد لازم برای زنده ماندن، موجبات بقای خود را تامین کند. تازه‌ترین تریلر بازی The Forest را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

ویژگی‌ای که باعث می‌شود بازی The Forest متفاوت از دیگر بازی‌های سبک ترس و بقا باشد، گیم‌پلی غیر‌خطی، عدم وجود بخش‌هایی همچون ماموریت‌ها و کوئست‌ها و آزادی بازیکنان در اتخاذ تصمیم‌ها و نحوه پیشرفت در بازی است. علاوه بر بخش تک‌نفره، بازی The Forest دارای بخش چند‌نفره نیز بوده و هم‌اکنون تا سقف هشت بازیکن را پشتیبانی می‌کند. این بازی هم‌اکنون در قالب دسترسی پیش از موعد روی استیم منتشر شده و با پرداخت مبلغ ۱۴.۹۹ دلار می‌توانید آن را خریداری کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده