نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۷

ویدیو گیم پلی بازی Blood & Truth با پلی استیشن VR در PSX 2017

سونی در جریان رویداد 2017 PSX اولین گیم‌پلی زنده از بازی Blood & Truth را که یک بازی واقعیت مجازی انحصاری برای پلی‌استیشن VR است به نمایش گذاشت.

در جریان برنامه‌ای زنده از رویداد 2017 PSX، استودیو لندن بخش سرگرمی تعاملی سونی اولین تریلر گیم پلی بازی Blood & Truth را به نمایش گذاشت. این بازی واقعیت مجازی در انحصار پلی استیشن VR است.

در این ویدیو می‌توانیم تهیه‌کننده بازی را ببینیم که سرگرم کاوش در یکی از مراحل بازی و تیراندازی به دشمنان در دنیای واقعیت مجازی است. یکی از نکات جالب به نمایش درآمده در تریلر بازی به ترفندهایی مربوط است که می‌توانید هنگام عوض کردن خشاب سلاح، آن‌ها را به کار ببرید. برای مثال می‌توانید خشاب را به هوا بیندازید و ببینید که آیا می‌توانید طوری سلاح را تنظیم کنید که هنگام سقوط اسلحه خشاب‌گذاری شود. جالب‌تر اینکه می‌توان این کار را به طور هم‌زمان با دو اسلحه هم انجام داد.

بازی Blood & Truth توسط همان استودیویی ساخته می‌شود که قبلا بازی The London Heist را ساخته بود و می‌توان گفت که بازی جدید در واقع ادامه معنوی همان بازی واقعیت مجازی است که حالا تبدیل به یک بازی کامل شده است. خوشبختانه این بار خبری از سیستم تلپورت برای حرکت در محیط بازی نیست (موردی که ظاهری غیرواقعی و تصنعی به بازی قبلی داده بود) و می‌توانید با نگاه کردن به نقطه‌ای که قصد حرکت به آن را دارید و سپس فشردن کلید مخصوص، در محیط بازی حرکت کنید. در بازی حتی امکان حرکت از پهلو هم وجود دارد.

نکته دیگر اینکه به نظر می‌رسد داستان بازی به صورت خطی روایت نمی‌شود و بازیکنان می‌توانند با انتخاب‌های خود در آن تاثیرگذار باشند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود تریلر در آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده