// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بازی Killing Floor: Incursion برای پلی استیشن VR منتشر می‌شود [PSX 2017]

استودیو TripWire در جریان رویداد PSX 2017 اعلام کرد که بازی Killing Floor: Incursion برای پلی‌استیشن VR پورت می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی پیرامون رویداد Playstation Experience 2017، استودیو تریپ وایر (TripeWire) اعلام کرد که بازی واقعیت مجازی Killing Floor: Incursion در دسترس کاربران هدست واقعیت مجازی پلی استیشن 4 یعنی پلی‌ استیشن VR قرار می‌گیرد.

Killing Floor: Incursion سومین نسخه از مجموعه Killing Floor به شمار می‌رود که پیش‌تر از طریق پی سی برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر شده بود. آخرین نسخه از این سری در استودیو TripeWire توسعه یافته است و برخلاف نسخه‌های پیشین برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی در نظر گرفته شده است. محتوای بازی به طور تک‌نفره پیش می‌رود و کاربران در آن یک روند کمپین داستانی را تجربه می‌کنند. حالت‌های بی‌پایان مختلف نیز در این بازی جای گرفته است که به کاربران اجازه می‌دهد که با دوستانشان در حالی که در محیط‌های مختلف به کشتن زامبی‌ها می‌پردازند، یک تجربه حالت بقا داشته باشند.

گیبسون از توسعه‌دهندگان حاضر در استودیوی سازنده این بازی اعلام کرد که پورت پلی‌استیشن VR بازی Killing Floor: Incursion شامل محتوای جدیدی همچون حالت Holdout می‌شود که در نسخه‌های پیشین دیده نشده است. Holdout یک حالت بقای جدید است که همانند بخش زامبی Call of Duty عمل می‌کند و کاربران در آن با کشتن زامبی‌ها به سلاح‌های جدید و قدرتمند دست پیدا می‌کنند؛ در حالی که تعداد زامبی‌ها رفته رفته بیشتر می‌شود. جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) از دیگر ویژگی‌های اضافه‌شده در این نسخه است که قرار است حس رقابت را بین کاربران بیشتر کند.

تاریخ دقیق انتشار بازی Killing Floor: Incursion برای PS VR هنوز مشخص نشده است و سازندگان ضمن اظهاراتی که در رویداد داشتند خاطرنشان کردند که بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای PS4 منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با بازی Killing Floor: Incursion می‌توانید در ادامه به تریلر گیم پلی آن نگاهی بیندازید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده