// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ انتشار بازی Tennis World Tour برای پلی استیشن 4 مشخص شد [PSX 2017]

طی رویداد پلی استیشن اکسپرینس، تاریخ انتشار بازی شبیه‌سازی Tennis World Tour برای کنسول پلی‌استیشن 4 مشخص شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی،‌ سازندگان بازی Tennis World Tour طی رویداد PSX 2017 علاوه بر نمایش فاز آلفای بازی، اطلاعاتی را از روند ساخت آن نیز منتشر کردند. با توجه به صحبت‌های آن‌ها، نبود یک بازی شبیه سازی ورزش تنیس در نسل هشتم حس می‌شده و به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند که همراه با عوامل ساخت سری بازی Top Spin دست به ساخت یک بازی شبیه ساز تنیس با نام Tennis World Tour بزنند.

وقتی که از سازنده‌ی بازی Tennis World Tour درباره‌ی گیم‌پلی بازی سوال شد، او تایید کرد که هدف استودیو Breakpoint از ساخت این بازی ارائه‌ی یک تجربه‌ی شبیه‌ساز واقعی به بازیکنان است. برای رسیدن به این مهم، تیم سازنده‌ با بازیکنان بزرگ تنیس همکاری کرده است تا حرکات آن‌ها در زمین بازی را بررسی کند. به اعتقاد جکومین، سازنده‌ی بازی Tennis World Tour، مهم‌ترین نکته برای ساخت یک بازی شبیه‌سازی، انیمیشن‌های آن است.

بازی Tennis World Tour چندی پیش طی ماه می (اردیبهشت) توسط استودیو بریک‌پوینت معرفی و همچنین تعداد بازیکنان تنیس قابل بازی در آن ۳۰ نفر اعلام شد. از این بازیکنان می‌توان به راجر فدرر، گائیل مانفیلز و آنجلیک کربر اشاره کرد. وقتی که از جکومین درباره‌ی تاریخ انتشار بازی سوال شد، او تایید کرد که طی ماه می سال ۲۰۱۸ (اردبیهشت-خرداد ۹۷) بازی Tennis World Tour برای کنسول‌ پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. با این حال هنوز تاریخ انتشار نسخه‌های پی سی، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان مشخص نیست.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده