// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بازی Flipping Death برای پلی استیشن 4 تایید شد [PSX 2017]

استودیو Zoink Games با انتشار تریلری در جریان نمایشگاه PSX 2017 اعلام کرد که بازی Flipping Death برای پلی استیشن 4 نیز منتشر می‌شود.

از دیگر اخبار بازی منتشر شده در جریان نمایشگاه Playstation Experience 2017 می‌توان به پروژه جدید استودیو زوینک گیمز (Zoink Games) یعنی بازی Flipping Death اشاره کرد که قرار است برای کنسول‌ پلی‌ استیشن 4 منتشر شود.

بازی Flipping Death به دست سازندگان بازی Stick it to the Man ساخته شده است و داستان یک عزرائیل پرکار را روایت می‌کند که بعد از مدت‌ها قصد دارد برای تفریح به سفر برود. در کنار کشتن، یکی دیگر از وظایف اصلی کاراکتر این بازی به دست آوردن بستنی‌های زمستانی (مخروط‌های برفی) است. همانطور که مشخص است این پروژه همانند بازی‌های پیشین استودیو زوینک از حال‌و‌هوای طنزآمیز برخوردار است.

البته برای اولین بار نیست که با نام بازی Flipping Death روبر می‌شوید. بازی مذکور سال گذشته در جریان نمایشگاه Nindie کمپانی نینتندو معرفی و قرار شد که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شود. همچنین سازندگان در همان زمان از پلتفرم‌های مقصد دیگر به جز نینتندو سوییچ رونمایی نکردند و به گفته آنها برای دیگر پلتفرم‌ها نیز منتشر می‌شود که جزئیات آن نیز برملا نشد و حال شاهد اضافه شدن پلی‌استیشن 4 به دیگر پلتفرم‌های این بازی هستیم.

در جریان خبر‌های دیگر سازندگان اعلام کردند که نسخه نینتندو سوییچ بازی Flipping Death میزبان نسخه فیزیکی نیز می‌شود و هنوز مشخص نیست که آیا برای نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی نسخه فیزیکی توسعه پیدا می‌کند یا خیر.

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر معرفی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Flipping Death را نیز منتشر کردند که در آن شاهد تاریخ حدودی عرضه آن هستیم که برای بهار ۹۸ برنامه‌ریزی شده است. باز با این حال مشخص نیست که آیا تاریخ مشخص شده برای هر دو پلتفرم یعنی سوییچ و PS4 است یا فقط کنسول سونی. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

نظرا خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده