نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

این آخر هفته بازی Injustice 2 را در کنسول ها رایگان تجربه کنید

بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر و استودیو ندررلم اعلام کردند که این آخر هفته می‌توان بازی Injustice 2 را به رایگان در کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تجربه کرد.

بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر و استودیو ندررلم در اردیبهشت‌ماه امسال بازی Injustice 2 را برای دو کنسول پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر کردند و پس از آن این بازی مبارزه‌ای را در آبان‌ماه برای پی‌سی منتشر کردند. حال و طبق تازه‌ترین اخبار بازی، توسعه‌دهندگان بازی اعلام کردند که این آخر هفته بازی Injustice 2 به صورت رایگان در کنسول‌ها قابل تجربه است.

بر اساس اعلام استودیو ندررلم، علاقه‌مندان می‌توانند این بازی از پنج‌شنبه بیست و سوم آذرماه (۱۴ دسامبر) تا دوشنبه بیست و هفتم آذرماه (۱۸ دسامبر) به رایگان بازی کنند. بازیکنان در این مدت محدود به سه قسمت از بخش داستانی، تمام حالت‌های آنلاین و بخش چندنفره و کلیه‌ی کاراکترهای بازی از جمله بِرینیاک و دیگر شخصیت‌های منتشر شده در قالب بسته‌های الحاقی دسترسی خواهند داشت.

بازیکنان در حقیقت می‌توانند کاراکتر‌های انتشار یافته از طریق بسته‌های الحاقی را در حالت Multiverse تجربه کنند. زمان زیادی از راه‌یافتن بعضی از کاراکتر‌ها نظیر اتم، استارفایر و پسر جهنمی به بازی نمی‌گذرد و در ماه‌های آینده نیز شاهد اضافه‌شدن لاک‌ پشت‌های نینجا به جمع مبارزان بازی خواهیم بود.

بازی Injustice 2 در حال حاضر در پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره بسیار خوب ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی آن به شرح زیر است:

بازی Injustice 2 یکی از غنی‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و آن‌قدر محتوا دارد که برای مدت طولانی بازیکن را پای خود بنشاند. قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها با جزییات بسیار خوب، بخش داستانی عالی و حالت‌های مختلفی از جمله مولتی‌ورس، Injustice 2 را به اثری باارزش و قابل احترام تبدیل کرده‌اند. Injustice 2 نه تنها طرفداران بازی‌های فایتینگ را راضی می‌کند، نه تنها عاشقان دنیای دی‌سی را به سمت خود می‌کشاند، بلکه برای افرادی که برای اولین بار به سمت بازی‌های مبارزه‌ای می‌آیندگزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده