نویسنده: محسن حقانی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

آپدیت بازی موبایل Clash of Clans با محوریت Clan Games به زودی منتشر می‌شود

استودیو Supercell اعلام کرد آپدیت جدید بازی Clash of Clans با نام Clan Games به‌زودی برای اندروید و آیفون منتشر خواهد شد.

طی جدیدترین اخبار بازی موبایل و طبق اعلام استودیو سوپرسل (Supercell)، آپدیت جدید بازی اندروید و آیفون Clash of Clans به‌زودی منتشر خواهد شد و ویژگی جدیدی را که Clan Games خوانده می‌شود به این اثر اضافه خواهد کرد.

استودیو Supercell در چند روز اخیر اشاراتی به ویژگی Clan Games داشته است و در آخرین پست منتشر شده در بلاگ رسمی بازی کلش اف کلنز از طرف این استودیو می‌توان کمی اطلاعات بیشتری را نسبت به چیزی که تحت این بروزرسانی منتشر خواهد شد انتظار داشت؛ با اینکه سوپرسل در این نقطه حدس زدن در مورد محتوای این بروزرسانی را به خود بازی‌‌کننده‌ها واگذار کرده است.

با توجه به شایعات و جزئیات منتشر شده توسط سوپرسل، اینطور به‌نظر می‌رسد که با انتشار این بروزرسانی و قابلیت Clan Games، اعضای یک قبیله باید با یکدیگر برای تکمیل کردن ماموریت‌های چالشی همکاری کنند و انجام این ماموریت‌ها برای بازیکن‌ها گنجینه‌هایی جدید را به ارمغان خواهد آورد. محدوده‌ی چالش‌های ارائه‌شده از حملات چندنفره در بخش دهکده‌ی خانه (هوم ویلیج یا Home Vilage) تا مبارزات رو در رو در دهکده‌ی تالار سازنده (بیلدر هال یا Builder Hall) را شامل می‌شود و همانطور که می‌توان حدس زد هر امتیاز کسب‌شده در بازی در بخش ذخایر کلن به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بازی اندروید و آیفون Clash of Clans

همانطور که معمولا در هر آپدیت منتشر شده برای بازی آیفون Clash of Clans می‌توان انتظار داشت، این بروزرسانی همچنین شامل تعدادی تغییر در جهت متعادل‌سازی نیروهای بازی نیز خواهد بود. افزایش میزان سلامتی نیروهای Golem ،Lava hound و Giant، افزایش فضای اشغال نیروی ماینر (Miner) از ۵ به ۶ در کمپ نیروها، افزایش ۵ سطح جدید برای نیروهای بربر گینگ (Barbarian King) و آرچر کوئین (Archer Queen) بدین معنی که در لِوِل ۵۰ به سطح ماکسیموم خواهند رسید، حذف مورد مانع بهبود سلامتی در زمان برخورد با نیروی Inferno Tower در کنار تعدادی دیگر از متعادل‌سازی‌ها مواردی هستند که سوپرسل با انتشار این بروزرسانی به آنها خواهد پرداخت. می‌توانید اطلاعات دقیق مربوط به هرکدام از متعادل‌سازی‌های قدرت نیروهای مربوطه را از این لینک مطالعه کنید.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده