نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰

زوم‌کست: سیر تحول بازی های تیراندازی اول شخص با حضور بازی سازان مطرح ایرانی

در یکی از زوم‌کست‌های متفاوت زومجی، پای صحبتی گرم با بازی‌سازان ایرانی نشستیم تا درباره سیر تحول بازی‌های اول شخص و بازی‌های COD:WWII و نسخه جدید ولفنشتاین صحبت کنیم. 

امشب، طولانی‌ترین شب سال است؛ شبی که ما ایرانی‌ها به نام یلدا می‌شناسیم و به پاسداشت آن، شب‌زنده‌داری می‌کنیم و کنار خانواده و کسانی که دوست‌شان داریم، بلندترین شب سال را سر می‌کنیم. این آخرین خروجی امشب زومجی تا ۱۲ ساعت بعد یعنی صبح جمعه اول دی‌ماه است. ما پس از انتشار این اپیزود از زوم‌کست، مطلبی منتشر نخواهیم کرد تا طولانی‌ترین شب سال را هم به تماشای طولانی‌ترین زوم‌کست ما بنشینید و هم باقی شب را به یلدا و خانواده بپردازید. 

جدیدترین قسمت از سری برنامه‌های زوم‌کست، یکی از متفاوت‌ترین آن‌ها هم هست. در این قسمت به سیر تحول بازی‌های اول شخص خواهیم پرداخت، تاریخچه این ژانر را مرور می‌کنیم، به گپی صمیمی با دو بازی‌ساز و استاد انستیتو ملی بازی‌سازی یعنی یاسر ژیان و هادی اسکندری می‌پردازیم و البته نیم‌نگاهی هم به ویژگی‌های سخت‌افزاری بازی‌های Call of Duty: WWII و شماره دوم مجموعه ولفنشتاین خواهیم داشت. در این بین یک آیتم چند دقیقه‌ای ویژه هم برای علاقه‌مندان به سینما تدارک دیدیم. 

امیدوارم از تماشای این برنامه لذت ببرید.

از طرف تمام تیم تحریریه زومجی، یلدا مبارک

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده