نویسنده: محسن حقانی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Brawl Stars؛ بازی جدید سوپرسل

Brawl Stars، بازی جدید سوپرسل (SuperCell)، یک اثر تیراندازی تاکتیکال از زاویه دید بالا به پایین است که تجربه‌ی خارق‌العاده‌ای را در این ژانر روی موبایل رقم می‌زند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

کمتر بازیکن موبایل را می‌توان شناخت که نامی از استودیوی پرآوازه‌ی سوپرسل نشنیده باشد؛ استودیویی که با توسعه و انتشار ساخته‌هایی چون بازی Clash of Clans و بازی Clash Royale مسیر جدیدی را در میان بازی‌ های موبایل باز کرد. بازی Brawl Stars، آخرین ساخته‌ی استودیو سوپرسل را می‌توان به‌نوعی بازی Overwatch از زاویه دید بالا به پایین دانست. در Brawl Stars شما باید شخصیت مورد نظر خود را از میان کاراکترهای موجود انتخاب کنید و در دو تیم متشکل از سه نفر، طی سه دقیقه و در حالت‌های مختلف تلاش کنید تا حریفان خود را از شکست دهید. بازی اندروید و آیفون Brawl Stars یکی دیگر از ساخته‌های فوق‌العاده اعتیادآور و نوآورانه سوپرسل برای موبایل است؛ استودیویی که کار خود را به‌عنوان یک توسعه‌دهنده بازی‌های موبایل به بهترین نحو ممکن می‌شناسد.

بازی Brawl Stars / بازی جدید سوپرسل

بازی Brawl Stars شامل حالت‌های رقابتی با جذابیت فوق‌العاده بالایی است

در بازی Brawl Stars اساس گیم‌پلی به مبارزات دو گروه به صورت هم‌زمان یا Real-Time در یک نقشه به‌منظور انجام اهداف خاص برای پیروزی مربوط می‌شود. Brawl Stars شامل حالت‌های گوناگون در نقشه‌های مختلف است. «حالت Bounty» دو تیم آبی و قرمز سه نفره را در یک نقشه جهت به‌دست آوردن سکه از محیط و نابود کردن حریفان، در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد؛ تیمی که بتواند در پایان سه دقیقه بیشترین ستاره را جمع‌آوری کند، برنده خواهد بود. اگر به صورت متوالی حریفان را نابود کنید جایزه برای از بین بردن شما بالا و بالاتر می‌رود و طبعا حریفان بیشتر به دنبال نابود کردن بازیکنی خواهند بود که بالاترین جایزه برای سرِ آن در نظر گرفته شده است؛ وضعیتی که دقیقا بازگو کننده‌ی نام حالت اشاره‌شده است. حالت بعدی «حالت Gem Grab» نام دارد. در این حالت نیز دو تیم سه نفره برای جمع‌آوری الماس‌ها با یکدیگر مبارزه می‌کنند که به‌صورت خودکار در میانه‌ی نقشه ساخته می‌شوند. اولین تیمی که بتواند ۱۰ کریستال را جمع‌آوری کند و بدون از دست دادن یکی از آنها برای ۲۰ ثانیه کریستال‌ها را نگاه دارد، برنده مسابقه خواهد بود. در این حالت نیز مانند Bounty در صورت کشته شدن، الماس جمع‌آوری‌شده توسط بازیکن درون محیط رها می‌شود و حریفان می‌توانند آنها را به‌دست آورند. حالت بعد اما Heist نام دارد. در این حالت دو تیم سه نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و یک تیم باید از منابع مشخص محافظت کند و تیم مقابل نیز با استراتژی‌های متفاوت در حمله، باید غنائم را به‌دست آورد. مورد چهارم «حالت Showdown» است، در این حالت تا ۱۰ بازیکن با ورود به نقشه‌ای بزرگ که توسط گاز احاطه شده به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند، در Showdown محیط احاطه شده با گاز با گذشت زمان کوچک‌تر می‌شود و اگر کشته شوید مشابه با بازی های بتل رویال شکست خواهید خورد. این حالت به صورت تک‌نفره و دو نفره در دسترس قرار دارد. اما پنجمین حالت Brawl Ball» نام دارد. Brawl Ball یک حالت مبتنی بر امتیاز است و تیمی که بتواند دو امتیاز به‌دست آورد برنده خواهد بود.

بازی آیفون و اندروید Brawl Stars همچنین از شخصیت‌های متنوع با مهارت‌های منحصر به فرد استفاده می‌کند که مانند بازی کلش رویال در انواع مختلفی مانند «رایج»، «کمیاب»، «سوپر کمیاب»، «حماسی» و «افسانه‌ای» طبقه‌بندی می‌شوند و هرکدام از آنها دارای ویژگی‌های متنوع، نقاط قوت، ضعف، قدرت‌های ویژه و استراتژی‌های مختلفی جهت مبارزه و یورش به سمت دشمنان هستند. شخصیت‌های Brawl Stars قابلیت ارتقا در زمینه‌هایی مانند سلامت، قدرت حمله و قدرت‌های ویژه را دارند که همین موضوع استراتژی و اهمیت انتخاب قهرمان را در مواجهه با دشمنان بالا می‌برد. Brawl Stars در حال حاضر از ۲۲ شخصیت دارد که تنها سه عدد از آنها در دسته‌ی کارت‌های افسانه‌ای طبقه‌بندی شده‌اند. بازیکن‌ها می‌توانند جنگجو‌های متفاوت و همچنین آیتم‌های مختلف را از طریق به‌دست آوردن ۱۰۰ سکه در طول مبارزات و باز کردن لوت باکس‌ها به‌دست آورند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از بخش‌های پرداخت درون برنامه‌ای نسبت به خرید الماس برای تهیه‌ی انواع و اقسام جعبه‌ها اقدام کنید.

بازی Brawl Stars / بازی جدید سوپرسل

هرکدام از کاراکترهای براول استارز دارای نقاط قوت، ضعف، قدرت‌های ویژه و استراتژی‌های مختلفی جهت مبارزه هستند

با وجود محدودیت‌های کنترلر مجازی در گوشی‌های همراه، سوپرسل توانسته تعادل مناسبی را بین حمله به دشمنان، استفاده از قدرت ویژه و کنترل شخصیت‌ها ایجاد کند. شما می‌توانید با استفاده از دو حالت لمس روی نقطه‌ی مورد نظر و همچنین جوی‌استیک تعبیه‌شده، نسبت به حرکت شخصیت مورد نظر خود اقدام کنید. برای نشانه‌گیری و شلیک دقیق به‌سوی هدف نیز کافی است دست خود را روی نمایشگر به زاویه‌ی دلخواه بکشید. در بازی همچنین یک دکمه‌ی جمجمه-شکل مشخص برای استفاده از قابلیت‌های ویژه شخصیت‌های بازی قرار داده است که با به‌دست آوردن تعداد مشخصی امتیاز می‌توانید از آن استفاده و حملات مرگباری را انجام دهید. روی‌هم رفته گیم‌پلی و مکانیزم‌های مختلف ارائه‌شده در بازی Brawl Stars یکی از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های آنلاین چندنفره‌ی رقابتی را برای طرفداران این سبک روی موبایل به ارمغان خواهد آورد.

در زمینه ویژگی‌های بصری نیز با توجه به سابقه سوپرسل می‌توان انتظار کیفیت بسیار خوبی را از Brawl Stars داشت. همانطور که اشاره شده بازی از زاویه دید بالا به پایین انجام می‌شود و محیط و کاراکتر‌های آن نیز به‌صورت کاملا سه‌بعدی و با دقت بسیار خوبی طراحی شده‌اند. افکت‌های تصویری طراحی‌شده مانند انفجار، پاشش رنگ و از این دست موارد در حین نبرد جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای را به Brawl Stars داده‌اند. طیف رنگ‌های استفاده‌شده از هارمونی بی‌نظیری بهره می‌برد و انیمیشن‌های بازی نیز در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارند. بازی براول استارز همچنین از موسیقی‌های متن و افکت‌های صوتی بسیار باکیفیتی نیز بهره می‌برد که پکیج کلی این اثر را به‌عنوان یک بازی موبایل در سطح کاملا بی‌نقصی قرار می‌دهد.

دانلود از آپارات

باز هم سوپرسل و بازهم ساخت و انتشار یکی دیگر از اعتیاد‌آورترین بازی‌های موبایل! بازی Brawl Stars با پرداخت کم‌نقص خود برای خلق مکانیزم‌های مختلف در خلق یک بازی آنلان چندنفره PvP روی گوشی موبایل چنان تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای را برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد که به این راحتی‌ها از پای بازی بلند نخواهید شد. گیم‌پلی و سیستم کنترل کاملا خوش‌ساخت در کنار پرداخت به ویژگی‌های بصری و صوتی فوق‌العاده و رایگان بودن، امکان تجربه‌ی این اثر را برای علاقه‌مندان کاملا مهیا کرده است؛ پس اگر به ژانر بازی‌های شوتر چندنفره با زاویه دید بالا به پایین و شخصیت‌های فوق‌العاده کاریزماتیک علاقه‌مند هستید، بی‌تردید نسبت به تهیه و دانلود بازی Brawl Stars اقدام کنید. بازی Brawl Stars بیست و یکم آذر ماه و بعد از گذشت بیش از یک سال از انتشار محدود در کشورهای مختلف نظیر فیلیپین و کانادا، اکنون به صورت رایگان با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

معرفی بازی Brawl Stars در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۷ بعد از انتشار جهانی بازی بروزرسانی شد. (نخستین انتشار پست در تاریخ پنجم دی ماه ۱۳۹۶)

دانلود بازی Brawl Stars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده