نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۰

زومجی ۳ ساله شد

زومجی امروز ۳ ساله شد؛ در ادامه ویدیویی خواهیم دید از تحریریه زومجی و صحبت‌هایی که با شما کرده‌اند. 

درست ۳ سال پیش، جدای از اینکه روز دانشجو پاس داشته می‌شد، زومجی با یک هدف و البته کلی انرژی و امید متولد شد. با این هدف که سرگرمی را به صورت جدی، حرفه‌ای و دقیقا همانطور که لایق فارسی‌زبانان است؛ ارائه دهیم. هدف ما مشخص بود؛ اینکه ما هم باید به زبان فارسی،‌ رسانه‌ای سریع، صحیح و دقیق درباره سرگرمی داشته باشیم. 

این هدف اما هر روز بزرگ و بزرگ‌تر شد؛ امروز که تولد ۳ سالگی‌مان را کنار هم جشن می‌گیریم؛ زومجی به یک چندشاخه سرگرمی تبدیل شده؛ به پربازدیدترین رسانه آنلاین سرگرمی؛ به جایی که حالا از فیلم، سریال، بازی، کمیک، بازی‌های دسته‌جمعی و بازی‌های رومیزی صحبت می‌کند و سعی‌اش را بر این گذاشته که مهمانانش که صاحبان اصلی این رسانه هستند، از لحظه لحظه زمانی که در زومجی سپری می‌کنند، لذت ببرند. 

سرگرمی برای ما ایرانی‌ها حالا در این ۳ سالی که از لحظه آغاز زومجی می‌گذرد، معنای جدیدتر و هیجان‌انگیزتری پیدا کرده است. زومجی حالا به یک پارک برای عاشقان سرگرمی تبدیل شده، پارکی که هر گوشه آن برای هر علاقه‌مندی به این سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، چیزی دارد. این پارک حالا به لطف شما و صبوری که به خرج دادید، پرزرق‌و‌برق، نورانی و شلوغ است. 

در این ۳ سالی که از آغاز شکل‌گیری زومجی می‌گذرد، تا این لحظه ۳۰ هزار و ۵۵۲ مطلب منتشر کردیم؛ روی کانال رسمی‌مان در آپارات ۶ هزار و ۶۶۰ ویدیو آپلود کردیم؛ ۳۷۵ بازی را مورد بررسی قرار دادیم، ۹۰۶ بازی موبایل معرفی کردیم، در مجموع ۴۱۵ فیلم و سریال را معرفی یا نقد کردیم و شما بیش از ۱۵ میلیون بار ویدیوهای ارسالی زومجی را تماشا کردید. 

زومجی در ۳ سال، حالا نه تنها به یک مرجع برای سرگرمی ایرانی‌ها تبدیل شده بلکه توانست با درک اهمیت محتوای ویدیویی و همه سختی‌هایی که در این راه وجود داشت، ۳۳۳ آیتم ویدیویی اختصاصی را از صفر تا صد تولید کند. این ویدیوها در دسته‌های مختلفی مانند نیم‌نگاه، زوم‌کست یا بررسی منتشر شدند. ما امسال اما توانستیم ۱۷ قسمت تقریبا ۵۰ دقیقه‌ای از برنامه سینمایی‌مان یعنی فریم را تولید کنیم، برنامه‌ای که همین چند روز پیش به پایان فصل اول خود رسید و توانست مورد پسند شما کاربران زومجی قرار بگیرد. شو گیمینگ زومجی هم فاصله زیادی تا شروع پخش‌اش ندارد!

ما در شبکه‌های اجتماعی هم فعال بودیم و در اینستاگرام زومجی به ۴۶ هزار و ۳۰۰ همراه همیشگی دست پیدا کردیم. در کانال تلگرام زومجی هم به همین شکل روزانه محتوای جذابی را برای ۴۴ هزار عضو، به اشتراک گذاشتیم و اگر تا حالا ما رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال نکردید، حتما به ما بپیوندید.

صحبت از این آمار و ارقام ما را مغرور نمی‌کند، صحبت از این همه عدد و رقم که تنها گوشه‌ای از فعالیت زومجی است به ما ثابت می‌کند که توانستیم با کمک شما دقیقا آن چیزی را که لایق خودتان بود تولید و ارائه کنیم. 

ما حرف دل زیاد داشتیم با شما، با زومجی و با همه این روزها و شب‌هایی که گذشت؛ اگرچه هیچ‌وقت نمی‌توان همه این‌ حرف‌ها را زد اما این ویدیو گوشه‌ای از تبریک ما به شما، از حرف دل ما با شما است. 

تولدت مبارک زومجی

ما، تیم تحریریه 

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده