نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۲

پوشش خبری زومجی از مراسم The Game Awards 2017؛ جمعه ساعت ۵ صبح

در صورتی که می‌خواهید از تمامی اخبار رویداد The Game Awards 2017 مطلع شوید و تریلر‌ها را در سریع‌ترین زمان تماشا کنید، فردا ساعت ۵ صبح همراه زومجی باشید.

یکی از مهم‌ترین رویداد‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی، مراسم The Game Awards است؛ مراسمی که چند سالی است توسط جف کیلی برگزار می‌شود و در آن، بهترین بازی‌های سال در شاخه‌های مختلف معرفی می‌شوند. اما آنچه که The Game Awards را از یک مراسم ساده و معمولی به مراسمی موردانتظار تبدیل می‌کند، نه معرفی بهترین بازی‌های سال که اخبار و اطلاعاتی است که در جریان این رویداد منتشر می‌شود. برای مثال، سال گذشته در جریان همین رویداد بود که تریلر جدید بازی Death Stranding، ساخته جدید هیدیو کوجیما، پخش شد و علاوه بر آن شاهد نمایش‌هایی جذاب از بازی‌ها و همچنین رونمایی از چند بازی جدید بودیم.

مراسم امسال یا همان The Game Awards 2017 که چندی پیش نامزد‌های آن معرفی شدند، فردا، ۱۷ آذر، ساعت ۵ صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود که در این مراسم هم مانند سال گذشته و حتی بهتر از آن، شاهد نمایش بازی‌های بزرگی در کنار معرفی اسامی برندگان باشیم. تا به این لحظه حضور یک سری مهمان بزرگ در این مراسم تایید شده است؛ مهمان‌هایی مثل هیدیو کوجیما، گیرمو دل تورو، نورمن ریداس، آیشا تایلر و گروه موسیقی Run the Jewels. اگر مراسم سال گذشته را تماشا کرده باشید، قطعا اجرای به‌یادماندنی این گروه از موسیقی بازی Doom را به یاد دارید.

از طرف دیگر به گفته جف کیلی، در مراسم امسال شاهد نمایشی از ۱۵ بازی مختلف خواهیم بود؛ بازی‌هایی مثل Metro: Exodus و Sea of Thieves که انتشار تریلر جدید آن‌ها در این مراسم رسما تایید شده و البته حضور کوجیما، دل تورو و نورمن ریداس، این نوید را می‌دهد که احتمالا شاهد تریلر جدیدی از Death Stranding نیز خواهیم بود.

به هر حال هرچه که باشد، برنامه‌ای که محوریت آن بازی‌های ویدیویی باشد، برای ما علاقه‌مندان به این سرگرمی، جذابیت بالایی دارد و از این رو ما نیز در زومجی تصمیم گرفتیم تا پوشش خبری این مراسم را داشته باشیم؛ پس اگر می‌خواهید جدید‌ترین تریلر‌های این مراسم را تماشا کنید یا از تمامی اخبار منتشر‌شده در آن مطلع شوید، فردا صبح ساعت ۵ به وقت ایران، با زومجی همراه باشید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده