// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

بازی واقعیت مجازی Rick and Morty برای پلی استیشن VR تایید شد [PSX 2017]

کمپانی Adult Swim Games اعلام کرد که بازی Rick and Morty: Virtuall Rick-ality به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR نیز راه پیدا می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ادالت سوییم گیمز (Adult Swim Games) و استودیو اولچمی لبز (Owlchemy Labs) اعلام کردند که بازی Rick and Morty: Virtuall Rick-ality که آوریل گذشته برای هدست‌های واقعیت مجازی پی سی منتشر شده بود در سال ۲۰۱۸ به هدست واقعیت مجازی سونی یعنی پلی‌ استیشن VR راه پیدا می‌کند. گفتنی است که استودیو آدر اوشن (Other Ocean) نیز در توسعه پورت PS VR این بازی نیز دست دارد.

برای آشنایی بیشتر با بازی در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی سازندگان را در کنار ویژگی‌های آن مشاهده کنید:

 به لطف ادالت سوییم گیمز و اولچمی لبز، ریک و مورتی در خانه شما تلپورت و یک سفر ماجراجویی جذاب واقعیت مجازی را با شما شروع می‌کنند. در نقش مورتی بازی را آغاز کنید و در گاراژ ریک به جستجوی خود ادامه دهید یا اینکه در دنیای بیگانگان سفری داشته باشید.

روند زندگی مورتی و تمام فاجعه‌هایی را که برای وی رخ می‌دهد، تجربه کنید و با استفاده از پورتال‌ها به دنیاهای دیگر سفر کنید و به ریک کمک کنید که آزمایش‌های عجیب‌و‌غریب خود را به پایان برساند. با استفاده از کنترلر‌های واقعیت مجازی خود دستورات ریک را عملی کنید (یا از دستورات سرپیچی کنید) و به حل معما‌ها بپردازید تا ماموریت‌های خود را به پایان برسانید. شخصیت‌ها و صداهای بازی نیز به طور کامل صداگذاری شده است.

ویژگی‌های کلیدی بازی از این قرار است:

  • کاراکتر‌های محبوب و دوبعدی خود را این بار در حال سه‌بعدی ببینید و هدایت آنها را بر عهده بگیرید.
  • با تمامی آیتم‌های بازی تعامل داشته باشید.
  • به واسطه پورتال‌ها به نقاط مختلف تلپورت کنید.

بازی Rick and Morty: Virtuall Rick-ality هم اکنون برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت و HTC Vive در دسترس است و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلی‌استیشن VR منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را تماشا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد بازی واقعیت مجازی Rick and Morty با زومجی در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده