// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

نیم نگاه زومجی: Gears of War 4

در جدیدترین نیم نگاه زومجی، سراغ بازی Gears of War 4، یکی از شوترهای موفق سال ۲۰۱۶ رفتیم تا نگاهی به این بازی داشته باشیم.

قطعا برای تمامی هواداران ایکس‌باکس و مایکروسافت، بازی Gears of War 4 جز محبوب‌ترین‌ها است. بازی شوتر سوم شخص که همیشه در تمامی نسخه‌های خود توانسته مخاطبان خود را راضی نگه دارد. پس از عوض شدن تیم سازنده این مجموعه و سپردن پروژه ساخت نسخه چهارم به دستان استودیو کوالیشن، شک و تردیدهایی بوجود آمد که این بازی نمی‌تواند همانند سه گانه قبلی خود به موفقیت برسد ولی هرچقدر که به زمان عرضه نزدیک‌تر شدیم، امید هواداران بیش از پیش افزایش یافت.

همچنین در بررسی زومجی از بازی Gears of War 4، به بررسی دقیق این بازی پرداختیم و گفتیم که استودیو کوالیشن توانسته است از این مجموعه یک داستان درگیر کننده و جذاب‌تر نسبت به نسخه‌های پیشین برای مخاطبان خود تدارک ببیند. در نسخه‌های قبلی با روایت داستانی بسیار ساده روبرو بودیم ولی در اینجا پایان بندی و وقایع بازی به نحوی است که مخاطب را به تعمل کردن در نسخه‌های پیشین مجبور می‌کند. همچنین شخصیت‌های جدید این مجموعه شاید در حد و اندازه مارکوس یا دومنیک نباشند ولی جذابیت خاص خود را دارا هستند.

در جدیدترین قسمت از نیم نگاه زومجی، نگاهی خواهیم داشت به بازی Gears of War 4 و دنیایی که برای مخاطبین خود فراهم کرده است.

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده