نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

انتشار بسته Waste of Space بازی Goat Simulator برای پلی استیشن 4

بسته Waste of Space بازی Goat Simulator امروز برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. 

بازی Goat Simulator که گیمر در آن به در نقش یک بُز به بازی خواهد پرداخت، از آن دست بازی‌هایی است که شاید خیلی منطقی به نظر نرسند ولی قطعا تجربه آن‌ها سرگرم‌کننده و مفرح است. حال در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده که بسته Waste of Space این بازی امروز برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. این بسته پیش از این برای نسخه پی‌سی بازی منتشر شده بود و در آن سازندگان به مجموعه‌های فضایی و علمی/تخیلی‌ای چون Mass Effect، Star Wars و Star Trek اشاره‌هایی داشته و با داستان و کاراکتر‌های این آثار شوخی کرده‌اند. 

بسته Waste of Space علاوه بر اینکه به‌تان اجازه می‌دهد تا آزادانه در محیط‌های جدید بازی گردش کنید، این امکان را نیز فراهم می‌کند تا بتوانید با جمع کردن پول پایگاه فضایی خودتان را ساخته و گسترش دهید! برای مثال می‌توانید اتاق‌های مختلفی را به پایگاه اضافه کنید تا زندگی راحت‌تری در نقش یک بُز داشته باشید!

سازندگان بازی در استودیو کافی استین هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه احتمالی این DLC برای پلتفرم‌های دیگر منتشر نکرده‌اند. بازی Goat Simulator هم‌اکنون برایپی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان،اندروید، آیفون و چند پلتفرم دیگر در دسترس است. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده