// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تاریخ عرضه بازی Darksiders Warmastered روی Wii U اعلام شد

THQ Nordic تاریخ انتشار نسخه Wii U بازی Darksiders Warmastered Edition را اعلام کرد.

طبق اعلام تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic)، قرار است بازی Darksiders Warmastered Edition در تاریخ ۲۳ می (۲ خرداد ۱۳۹۶)‌ برای کنسول Wii U منتشر شود. اعلام تاریخ عرضه‌ بازی، عدم لغو ساخت نسخه Wii U را برخلاف شایعات پیشین تایید می‌کند.

Darksiders Warmastered Edition یک نسخه‌ی بهبود یافته از نسخه سال ۲۰۱۰ این بازی اکشن است. این اثر برروی کنسول‌ها به صورت Native در رزولوشن 1080p اجرا می‌شود. در حالی که بازی در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌‌های شخصی، روی نرخ ۶۰ فریم برثانیه‌ اجرا می‌شود، نسخه‌ی Wii U روی ۳۰ فریم بر ثانیه محدود شده است.

از دیگر ویژگی‌های بازانتشار این بازی می‌توان به رزولوشن دوبرابر بافت‌ها، رندر بهبودیافته، کیفیت بهتر سایه‌ها و افکت‌ها بعد از پردازش اشاره کرد. نسخه Wii U این بازی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار/۱۴.۹۹ پوند به فروش خواهد رسید.

نسخه‌ی ریمستر بازی Darksiders 2، ادامه‌ی اولین دارک‌سایدرز در ماه اکتبر ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن 4،‌ ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود. این نسخه در استودیوی گان‌فایر گیمز (Gunfire Games) توسعه‌ یافته بود که بنا بر گزارش‌ها «تقریبا»‌ تمام تیم سازنده در استودیوی Vigil Games را شامل می‌شود.

در سال ۲۰۱۵، THQ Nordic که پیش از این با نام Nordic Games شناخته می‌شد از تصمیم‌گیری برای Darksiders 3 خبر داده بود. این کمپانی در یک بیانیه نوشت:

طبیعتا (و با هیجان بسیاری!)، پروژه‌ای بسیار بزرگ برپایه‌ی Darksiders‌ وجود خواهد داشت،‌ اما در حال حاضر برای ما بسیار مهم است تا با مراقبت از بازی‌های موجود، آنها را در دسترس مخاطبین بیشتری قرار دهیم.

آوردن بازی Darksiders II به نسل حاضر گامی منطقی برای ما و تیم گان‌فایر گیمز جهت اطمینان از تجارت داخلی و خارجی بود.

البته با گذشت ۲ سال هنوز هم خبری از Darksiders جدید منتشر نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده