// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

هدست گیمینگ Sharkoon B1 معرفی شد

کمپانی آلمانی Sharkoon از هدست گیمینگ خود موسوم Sharkoon B1 رونمایی کرد.

صدای فراگیر تنها موردی نیست که جدیدترین محصول کمپانی Sharkoon به بازار عرضه می‌کند.هدست گیمینگ Sharkoon B1 مخصوص علاقه‌مندان به بازی است که بر روی هر پلتفرمی از جمله موبایل، کنسول یا رایانه‌های شخصی قابل استفاده خواهد بود.

هدست B1 به درایوری با قطر ۴۰ میلی‌متر، کابل ماژولار و میکروفون قابل جدا شدن تجهیز شده است. با وجود ابزارها و تجهیزات رنگارنگ در اطرافمان، باعث خوشحالی است که این هدست در ظاهری ساده و با رنگ مشکی عرضه شده است. B1 محکم و بادوام به نظر می‌رسد و هنگام قرارگیری روی گوش بسیار راحت است. هدبند آن از آلومینیوم تراش خورده ساخته شده و با روکشی از جنس چرم مصنوعی و دوخت بسیار عالی پوشانده شده است که طول عمر بسیار بالایی داشته و علاوه بر امکان تنظیم کردن کاپ‌های آن به دفعات، به هیچ وجه باعث نارضایتی کاربر نمی‌شود. بالشتک‌های این هدست نیز به همان اندازه با کیفیت بوده و کاملا دور گوش را می‌پوشانند.

Sharkoon B1 Headset

به لطف جک استریو TRRS، هدست B1 نه تنها با گوشی‌های هوشمند، بلکه با کنترلرهای Playstation 4 و Xbox One و همچنین لپ‌تاپ‌ها و اولترابوک‌ها نیز سازگاری دارد. کابل هدست تعمداً کوتاه و در اندازه‌ی ۱۱۰ سانتی‌متری لحاظ شده تا هنگام استفاده با گوشی هوشمند یا دسته‌ی کنسول، دست و پاگیر نباشد. می‌توان با کابل افزایشی که همراه با این هدست عرضه می‌شود، با تبدیل TRRS به دو رابط ۳.۵ میلی‌متری، از آن جهت اتصال به کامپیوتر استفاده کرد. با کنترلری که بر روی آن تعبیه شده است، به راحتی می‌توان بلندی صدا و میکروفون را کنترل کرد. هنگام استفاده از این کابل، طول کلی کابل هدست به ۲۵۵ سانتی‌متر خواهد رسید. تمام کابل‌ها بافت‌دار بوده و تمام کانکتورها با روکش طلا پوشانده شده اند. شارکون قیمت هدست بازی جدید خود رقابتی درنظر گرفته است. هدست استریو Sharkoon B1 به همراه کیف مخصوص با قیمت ۵۹.۹۰ یورو در دسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده