نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر بازی Installation 01 منتشر شد؛ اثری با الهام گیری از بازی Halo

تریلر سینماتیک جذابی از بازی Installation 01 که توسط طرفداران سری Halo برای رایانه‌های شخصی ساخته شده به نمایش درآمد.

با وجود اینکه از زمان عرضه بازی Halo 2 تاکنون، هیچ بازی از مجموعه اصلی Halo برای رایانه‌های شخصی عرضه نشده است، بازیکنان رایانه‌های شخصی می‌توانند منتظر یک بازی مربوط به سری Halo باشند. بازی Installation 01 یک بازی ساخته شده توسط طرفداران به احترام سری Halo است و سازندگان آن به تازگی یک تریلر سینماتیک جذاب برای بازی منتشر کرده‌اند.

این تریلر به طور ویژه‌ای برای ادای احترام به بخش چندنفره Halo ساخته شده و البته یکسری جزئیات دیگر هم به آن افزوده شده است. در این تریلر شاهد مدل شخصیت‌ها، محیط و تجهیزات موجود در بازی Installation 01 خواهیم بود. مشخص است که سازندگان وقت فراوانی روی طراحی مدل اسپارتان‌ها و الیت‌ها گذاشته‌اند تا ظاهر آن‌ها با چیزی که به خاطر داریم، یکسان شود. به نظر می‌رسد طراحی این مدل‌ها براساس بازی Halo 3 باشد، به خصوص که چند سلاح مختص به Halo 3 مثل مسلسل‌های سنگین قابل حمل و نارنجک‌های میخی در ویدیو به چشم می‌خورند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

با وجود اینکه الهام گیری از بازی Halo 3 در این پروژه کاملا آشکار است، سازندگان می‌گویند که بخشی از بازی Installation 01 از بازی Halo: Combat Evolved، بازی Halo 2 و بازی Halo: Reach الهام گرفته شده است.

با مشاهده این پروژه شاید فکر کنید که کار سازندگان بازی Installation 01 غیر قانونی باشد، اما سازندگان گفته‌اند که قوانین استفاده از محتوا مایکروسافت را رعایت می‌کنند و هیچ یک از منابع موجود در این پروژه از بازی‌های Halo استخراج نشده است. سازندگان برخی منابع را از ابتدا طراحی کرده‌اند و برخی دیگر را از طریق فروشگاه منابع یونیتی خریداری کرده‌اند.

هنوز مشخص نیست که آیا بازی Installation 01 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت یا خیر و با توجه به اطلاعات موجود در وب‌سایت بازی، به نظر می‌رسد سازندگان آن تفکرات بلند پروازنه‌ای دارند و با توجه به ویدیو گیم‌پلی بازی، آن‌ها قصد دارند بهترین و نزدیکترین تجربه به یک بازی Halo را طراحی کنند. بازی Installation 01 برای رایانه‌های شخصی (ویندوز، لینوکس و مک) عرضه خواهد شد.

در صورتی‌که منتظر اخبار جدید از سری رسمی Halo هستید، بایستی فعلا صبر کنید، چرا که استودیو 343 Industries قصد رونمایی از بازی Halo 6 را در نمایشگاه E3 2017 ندارد، اما حضور استودیو ۳۴۳ اینداستریز در این کنفرانس تایید شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده