نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱

آرکین تلاش زیادی برای بی نقص بودن نسخه پی سی Prey کرده است

استودیو آرکین اخیرا اعلام کرده که تلاش و دقت زیادی برای بی‌نقص بودن نسخه پی‌سی بازی Prey کرده است.

بازی Dishonored 2 استودیو آرکین یکی از بهترین بازی‌های سال گذشته بود. با این حال نسخه پی‌سی این بازی مخصوصا در هنگام عرضه از مشکلات بسیار زیادی رنج می‌برد که باعث شد اعضای استودیو آرکین تلاش‌های زیادی برای رفع این مشکلات انجام دهند. حال بازی جدید این استودیو یعنی بازی Prey در تاریخ ۱۵ اردیبهشت منتشر خواهد شد و این نگرانی بین طرفداران بازی وجود دارد که شاید نسخه پی‌سی Prey هم از همان مشکلاتی رنج ببرد که Dishonored 2 با آن‌ها روبرو بود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، رافائل کولانتینیو، کارگردان بازی در استودیو آرکین، اعلام کرده که این استودیو از مشکلات نسخه پی‌سی Dishonored 2 درس گرفته و به همین دلیل هم دقتش را در مورد بازی Prey دو برابر کرده و بازی را با وسواس بیش‌تری روی پی‌سی‌هایی با سیستم‌های مختلف تست کرده است.

سازنده بازی همچنین اعلام کرد که یقین دارد که نسخه پی‌سی بازی Prey از مشکلات ساخته پیشین این استودیو رنج نخواهد برد. وی همچنین اعلام کرد که نسخه پی‌سی Prey یک پورت از نسخه‌های کنسولی نیست؛ بلکه شرایط کاملا برعکس بوده و بازی در اصل روی پی‌سی ساخته و سپس برای کنسول‌ها پورت شده است. کولانتینیو در این مورد گفت:

واقعیت این است که پس از مشکلات پیش آمده برای نسخه پی‌سی بازی دیسانرد 2، ما با دقتی دوبرابری سراغ نسخه پی‌سی بازی Prey رفتیم و طی ماه‌های گذشته آن را روی سیستم‌هایی با مشخصات مختلف تست کردیم و نتایج هم همگی مثبت بودند. درست است که هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست، ولی ما اطمینان داریم که نسخه پی‌سی بازی Prey با کیفیت خوبی اجرا خواهد شد.

همچنین برای رفع نگرانی طرفداران Prey، باید اشاره کرد که بازی Dishonored 2 با موتور اختصاصی استودیو آرکین یعنی Void ساخته شده بود و در این در حالی است که در ساخت Prey از موتور کرای انجین 3 استفاده شده است. بازی Prey در تاریخ ۱۵ اردیبهشت برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را در زومجی تماشا کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده