// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

اعلام دلیل غیبت The Last of Us: Part II در E3 2017

نیل دراکمن با ارسال توییتی Uncharted: The Lost Legacy را دلیلی بر غیبت The Last of Us: Part II در کنفرانس سونی دانسته است.

کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه E3 2017 در حالی با نمایش بازی Spider-Man به پایان رسید که بسیاری از بازیکنان انتظار تماشای تریلر جدیدی از بازی The Last of Us: Part II را داشتند. اما دلیل غیبت The Last of Us: Part 2 در E3 2017 چه بود؟ اکنون نیل دراکمن (Neil Druckmann)،‌ از استودیوی ناتی‌داگ با ارسال یک توییت پرده از دلیل این غیبت برداشته است.

طبق گفته‌ این کارگردان، کار ساخت بازی The Last of Us: Part II به خوبی پیش می‌رود و تیم توسعه برای نمایش ماجراجویی دونفره الی و جوئل به طرفداران پلی‌استیشن هیجان زیادی دارند،‌ با این حال، آنها تصمیم گرفته‌اند تا نمایش این بازی را بخاطر بازی Uncharted: The Lost Legacy به عقب بی‌اندازند.

نیل دراکمن در توییت خود نوشت:

باور کنید، ما برای نمایش بیشتر از ماجراجویی دونفره الی و جوئل برای شما هیجان‌زده هستیم، اما اکنون زمان درخشیدن کلوئی و نادین است.

با توجه به عرضه بازی Uncharted: The Lost Legacy در مردادماه، احتمالا سونی قصد دارد تا تصاویر جدید The Last of Us: Part II را در پلی‌استیشن اکسپرینس 2017 به نمایش بگذارد. هرچند طرفداران انتظار نمایش تصاویری از این بازی آخرالزمانی را داشتند، با این حال، با توجه به اعلام عرضه نشدن The Last of Us: Part II تا قبل از سال ۲۰۱۹ می‌‌توانستیم انتظار غیبت این بازی را در E3 2017 داشته باشیم. شما می‌توانید تریلر زیبای بازی Uncharted: The Lost Legacy را در سایت زومجی تماشا و دانلود کنید.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده