// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

نیروهای جدید در آپدیت سطح ۶ بیلدرهال بازی Clash of Clans

سوپر سل از اضافه شدن دو نیروی Night Witch و Roaster به بازی Clash of Clans در بروزرسانی سطح ۶ بیلدر هال خبر داده است.

با نزدیک شدن به عرضه آپدیت بعدی بازی Clash of Clans، سوپرسل به مرور در حال رونمایی از برخی محتوای این بروزرسانی بزرگ است. با نگاهی به اطلاعات منتشر شده، نام نیرو و سازه‌ دفاعی جدید Night Witch و Roaster به همراه افزایش سطح برخی از سازه‌های دفاعی به چشم می‌خورد. از دیگر ویژگی‌های سطح جدید بیلدرهال می‌توان به اضافه شدن برخی سازه‌های دفاعی اشاره کرد که در ادامه می‌توانید جزئیات محتوای جدید را مطالعه کنید:

دفاعی:

سوپرسل از اضافه شدن یک آرچر تاور، Crusher، مین، مگا مین و همچنین چهار دیوار جدید خبر داده است. به ویژه دومین سازه دفاعی Crusher می‌تواند مقاوت را در برابر حمله‌هایی با نیروهای جاینت و باربارین افزایش دهد. به لطف تاون‌هال 6 اکنون دیگر تمامی سازه‌های دفاعی به غیر از اسپرینگ ترپ (Spring Trap) تا سطح ۶ افزایش پیدا می‌کنند. تله اسپرینگ تنها تا سطح چهار قابل ارتقاء خواهد بود.

حمله:

آپدیت جدید Clash of Clans امکان ساخت یک کمپ ارتش (Army Camp) جدید را به بازی اضافه می‌کند. همچنین به لطف امکان ارتقاء Star Laboratory به سطح ۶، شما می‌توانید تمام نیروها را به سطح ۱۱ - ۱۲ ارتقاء دهید. از سوی دیگر، تغییر بزرگ بعدی مربوط به Battle Machine‌ یا همان هیروی حالت بیلدر بیس می‌شود که از این پس قابل ارتقاء تا سطح ۱۰ خواهد بود.

دیگر تغییرات آپدیت جدید کلش آف کلنز:

 جمع‌کننده منابع، معدن الماس، کلاک تاور و همچنین ذخیره‌ساز‌ها همگی تا سطح ۶ قابلیت ارتقاء دارند.

شما می‌توانید در تاون‌هال خود قدرت یکی از آرچر تاورها را مانند بیلدر بیس افزایش دهید. این تغییر، بعد از آمدن کنن دوگانه به روستای اصلی بازی، دومین تغییر الهام گرفته از بیلدر بیس در روستای اصلی است. با به اصطلاح Geared Up کردن آرچر تاور، این سازه تا نیمه در زمین فرو می‌رود و سرعت حمله قابل توجهی را به دست می‌آورد. برای این کار نیاز به آرچر تاور سطح ۶ در بیلدر بیس و آرچر تاور سطح ۱۰ در روستای اصلی دارید.

متعادل‌سازی:‌

  • زمان استراحت کلاک تاور از ۸ ساعت به ۷ ساعت کاهش می‌یابد.
  • مدت زمان فعالیت کلاک تاور ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
  • قابلیت افزایش چندمنظوره Clock Tower نیز از ضریب ۱۰ به ۸ کاهش خواهد یافت. 

سوپرسل دلیل تغییرات فوق را امکانات بیش از اندازه ارائه‌شده به لطف کلاک تاور دانسته و در نتیجه تصمیم گرفته تا با کاهش زمان انتظار برای استفاده دوباره از کلاک‌تاور، برخی قابلیت‌های این سازه را کاهش دهد. از جمله این تغییرات می‌توان به کاهش ۵۰ درصدی مدت زمان فعالیت کلاک تاور و همچنین امکان سه بار استفاده از این سازه به جای دوبار استفاده در گذشته اشاره کرد.

نایت ویچ جدید:

با ارتقاء Builder Barracks به سطح ۸ می‌توانید نایت ویچ را برای حمله استفاده کنید. البته تفاوت‌های مهمی میان ویچ و نایت ویچ وجود دارد که می‌توانید آنها را از پایین مطالعه کنید:

  • نایت ویچ نیرویی با قابلیت حمله از دور است و می‌تواند زمین و هوا را هدف بگیرد.
  • این نیرو برخلاف اسکلت‌های ویچ، امکان احضار خفاش را برای حمله به زمین و هوا دارد.
  • نایت ویچ بعد از دریافت ضربه‌ای عظیم، به مجموعه‌ای از خفاش‌ها تبدیل می‌شود.

نایت ویچ راهی مناسب برای حمله به Crusherها است؛ هرچند برای مقابله با نایت ویچ اکنون سازه جدیدی با نام The Roaster را داریم.

The Roaster رستر

 The Roaster

قبل از فکر کردن به نیروی جدید، باید‌ سازه‌ دفاعی جدیدی را برای مقابله با آن طراحی کرد. سوپرسل با درک این موضوع، سازه دفاعی Roaster را با قابلیت حمله به زمین و هوا معرفی کرده است. رُستر یک شعله‌افکن مرگبار است که در کسری از ثانیه خفاش‌های نایت ویچ و نیروهای ضعیف را از بین می‌برد:

  • شعله‌افکن رستر تا ۷ کاشی را مورد حمله قرار می‌دهد.
  • حمله به زمین و هوا از دیگر توانایی‌های رستر است.
  • حمله Roaster از نوع Area Splash خواهد بود.

دیدگاه شما در رابطه با تازه‌های کلش آف کلنز چیست؟ آیا محتوای جدید توانسته نظر شما را جلب کند؟


منبع Clash of Clans
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده