نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

زوم‌کست: هرچه که باید درباره نمایشگاه Tehran Game Convention بدانید

نمایشگاه TGCروزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه با حضور فعالان مطرح صنعت بازی‌سازی از سرتاسر جهان در تهران برگزار شود. زوم‌کست زومجی شما را بیشتر با این نمایشگاه آشنا خواهد کرد. 

نمایشگاه‌های تجاری یا به اصطلاح B2B، فرصت مناسبی برای توسعه کسب‌و‌کار و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است؛ بیراه نگفته‌ایم اگر به این موضوع اشاره کنیم که صنعت بازی‌های ویدیویی در ایران دقیقا نیازمند به چنین رویدادی است،‌ رویدادی که خریداران مطرح و بازیگران اصلی این حوزه با ایرانیان فعال در صنعت بازی‌سازی گرد هم جمع شوند و در نهایت، خروجی آن به یک موفقیت برای هر دو طرف قرارداد ختم شود. 

رویداد Tehran Game Con یا به اختصار TGC، یک نمایشگاه B2B است که قرار است روزهای پنح‌شنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ تیرماه در محل همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود و فعالان مطرح از کمپانی‌های مختلف مانند یوبی‌سافت، اسکوئرانیکس و مایکروسافت در آن حضور پیدا خواهند کرد و علاوه بر به اشتراک‌گذاری تجربیات‌شان در قالب کلاس‌ها و کنفرانس‌های مختلف، نگاهی هم به بازی‌های ایرانی به عنوان خریدار خواهند داشت تا محصولات ایرانی هم فرصت عرض اندام در مقیاس جهانی را پیدا کنند. 

اگر با این نمایشگاه آشنایی ندارید یا این توضیحات باعث شده تا درباره آن کنجکاو شوید، زوم‌کست زومجی این‌بار به این رویداد پرداخته و هر چیزی که باید درباره آن بدانید:

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده