// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

بروزرسانی Builder Hall 6 بازی Clash of Clans منتشر شد

سوپرسل با انتشار یک توییت رسما از انتشار بروزرسانی جدید بازی Clash of Clans برای اندروید و آیفون خبر داده است.

دو هفته‌ای می‌شود که جزئیات مختلفی از آپدیت جدید بازی Clash of Clans منتشر می‌شود و اکنون سوپرسل با انتشار توییتی از عرضه این بروزرسانی خبر داده است. آپدیت جدید بازی کلش اف کلنز، Builder Hall 6 نام دارد و بزرگترین بروزرسانی بعد از اضافه شدن Builder Base محسوب می‌شود. با دریافت این بروزرسانی نیروی Night Witch و سازه‌ی دفاعی Roaster به بازی اضافه خواهند شد که با ارتقاء Builder Barracks به سطح ۸ می‌توانید این نیرو را آموزش دهید. نایت ویچ قادر است تا با احضار خفاش زمین و هوا را هدف بگیرد.

سوپرسل به دنبال انتقاد‌ها از متعادل نبودن این نیرو، دیروز رسما تایید کرد که تغییراتی را در قدرت نایت ویچ می‌دهد. از سوی دیگر سازه دفاعی Roaster نیز با قابلیت هدفگیری زمین و هوا بهترین سازه برای مقابله با خفاش‌های نایپ ویچ محسوب می‌شود. این سازه که یک شعله افکن‌ است، بردی برابر ۷ کاشی دارد. این سازه در سطح ۶، به ازای هر پرتاب، ۱۶ ضربه وارد می‌کند. سوپرسل در توییتر رسمی کلش آف کلنز نوشت:

Builder Hall 6 اکنون در دسترس است.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

در کنار نیرو و سازه دفاعی جدید، بروزرسانی بیلدرهال 6 همچنین سازه‌های اضافه جدیدی را از جمله کراشر دوم، تله‌های جدید و یک آرچرتاور بیشتر را در دسترس قرار می‌دهد. اکنون می‌توانید تمامی سازه‌ها به غیر از Spring Trap را تا سطح ۶ ارتقا دهید. شما می‌توانید جزئیات کامل بروزرسانی Clash of Clans را در زومجی مطالعه کنید.

دانلود‌ آپدیت بازی Clash of Clans


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده