نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بهترین لوازم جانبی مخصوص بازی در کامپیوتکس 2017

در کامپیوتکس 2017 لوازم جانبی مخصوص بازی متعددی از جمله انواع و اقسام کیبورد‌ها و ماوس‌ها معرفی شدند که در این مطلب نگاهی به بهترین آن‌ها خواهیم داشت.

لوازم جانبی برای پی‌سی گیمر‌ها بسیار مهم هستند. داشتن یک کیبورد یا ماوس خوب باعث می‌شود تا علاوه بر داشتن برتری در بازی‌ها، از بازی کردن لذت بیش‌تری ببرید. شرکت‌های مختلفی با دانستن این موضوع برای ساخت انواع و اقسام تجهیزات گیمینگ تلاش می‌کنند و حال در جریان کامپیوتکس 2017، لوازم جانبی جدید و جذاب زیادی توسط کمپانی‌های مختلف معرفی شدند که در این مطلب تعدادی از جذاب‌ترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

کامپیوتکس 2017

کمپانی اچ‌تی‌سی در جریان کامپیوتکس 2017 از چوب بیسبال و راکت پینگ‌پونگی رونمایی کرد که کنترلر هدست وایو به آن‌ها وصل شده بود و در نتیجه می‌شد با استفاده از این تجهیزات، بازی‌های واقعیت مجازی را طبیعی‌تر تجربه کرد.

کامپیوتکس 2017

نمایشگاه کامپیوتکس در تایوان جریان داشت و یک سری از محصولات معرفی‌شده در آن، هرگز در کشور‌های غربی عرضه نخواهند شد. یکی از این دست محصولات کیبورد مخصوص بازی‌ای است که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید. این کیبورد مخصوص افراد چپ‌دست بوده و توسط Aula ساخته شده است.

کامپیوتکس 2017

این کیبورد هم ساخته Aula است و ظاهری استیم‌پانک دارد.

کامپیوتکس 2017

ایسوس یکی از کمپانی‌های بسیار فعال در کامپیوتکس امسال بود که در تصویر بالا، تعدادی از ماوس‌های جدید این کمپانی را مشاهده می‌کنید.

کامپیوتکس 2017

ایسوس همچنین از یک ماوس پد بسیار بزرگ نیز رونمایی کرد که کاملا ضد آب است.

کامپیوتکس 2017

شرکت کولر مستر کیبورد مکانیکی MS120 را معرفی کرد که می‌توان نور پس‌زمینه کلید‌های مختلف آن را شخصی‌سازی کرد.

کامپیوتکس 2017

کولر مستر همچنین از ماوس MS120 نیز رونمایی کرد که از سنسور Pixart و سوییچ‌های Omron بهره می‌برد. بنا به گفته کولر مستر، عمر این سوییچ‌ها ۱۰ میلیون کلیک است. علاوه بر این، ماوسی که مشاهده می‌کنید امکان شخصی‌سازی نور را نیز ارائه می‌کند.

کامپیوتکس 2017

کمپانی ایسوس از میکروفون ROG Strix Magnus رونمایی کرد که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، قادر به حذف تمامی صدا‌های اضافی است. این میکروفون برای افرادی که به استریم زنده محتوا علاقه دارند، بسیار مناسب است.

کامپیوتکس 2017

این کیبورد مکانیکی ساخته هایپر‌ایکس بوده و HyperX Alloy FPS Pro نام دارد. کلید‌های این صفحه کلید از نوع Cherry MX بوده و همچنین کیبورد از نور پس‌زمینه تک رنگ نیز بهره می‌برد. این کیبورد فاقد نام پد است.

کامپیوتکس 2017

هایپر‌ایکس همچنین کیبورد مکانیکی Alloy Elite RGB را نیز معرفی کرد که برخلاف مدل قبلی، یک کیبورد کامل همراه با نام پد بوده و حتی محلی مخصوص استراحت مچ دست نیز دارد. این کیبورد همچنین از نورپردازی RGB نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان رنگ نور آن را شخصی‌سازی کرد.

کامپیوتکس 2017

کیبورد مکانیکی زیبایی که در بالا مشاهده می‌کنید، Viper V770 نام داشته و محصول Patriot است. این کیبورد ۱۰۸ کلید داشته و از ماکرو پشتیبانی می‌کند. همچنین کلید‌های مولتی‌مدیا نیز روی آن تعبیه شده‌اند.

کامپیوتکس 2017

محصول دیگری که Patriot از آن رونمایی کرد، ماوس Viper V570 است که روی آن ۱۳ کلید قابل برنامه‌ریزی قرار گرفته است.

کامپیوتکس 2017

یکی از محصولات جالب نمایشگاه امسال، ماوس‌پد Concept Zeus از کمپانی کورسیر بود. این محصول علاوه بر اینکه یک ماوس پد استاندارد است، می‌تواند ماوس‌های منتخب این کمپانی را به صورت بی‌سیم شارژ کند. البته Concept Zeus فعلا در مرحله آزمایشی است.

کامپیوتکس 2017

کورسیر همچنین کیبورد K68 را نیز معرفی کرد که در برابر نفوذ مایعات مقاوم است.

کامپیوتکس 2017

Cougar هم یکی دیگر از شرکت‌هایی بود که در نمایشگاه امسال از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در تصویر بالا، کیبورد Attack X3 این شرکت را مشاهده می‌کنید که امکاناتی چون نور پس‌زمینه قابل شخصی‌سازی و محل استراحت مچ دارد. همچنین ماوس 700M Superior نیز دیده می‌شود که DPI نهایی آن معادل ۱۲ هزار است.

کامپیوتکس 2017

این کیبورد KM560 نام داشته و محصول G.Skill است. نور پس‌زمینه قابل شخصی‌سازی، ابعادی کوچک و عرضه در دو مدل با فریم‌های سیاه و سفید از ویژگی‌های این محصول هستند.

نظرات خود را در مورد این لوازم جانبی با زومجی در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده