// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

مانیتورهای گیمینگ و HDR انویدیا در کامپیوتکس 2017 معرفی شد

کمپانی انویدیا نمایشگرهای گیمینگ و با پشتیبانی از HDR و G-Sync را معرفی کرد.

کمپانی Nvidia در رویداد کامپیوتکس 2017 مانیتورهای گیمینگ و با پشتیبانی از HDR G-Sync را به نمایش گذاشت. طبیعتا اگر بهترین پی‌سی گیمینگ و بهترین کارت گرافیک را در اختیار داشته باشید و تمام این قدرت گرافیکی را از طریق یک نمایشگر بی‌کیفیت تماشا کنید، بهترین تجربه‌ی گیمینگ را نخواهید داشت.

در این میان، انویدیا و شرکای آن در کامپیوتکس 2017 از مانیتورهای گیمینگ جدیدی با فناوری HDR G-Sync رونمایی کردند. در این مراسم، برندهای ایسوس و ایسر نمایشگرهای جدید خود را با این فناوری در معرض دید عموم قرار دادند و مجله‌ی پی‌سی گیمر نیز به بررسی آنها پرداخت. این دو نمایشگر، پیش از این در رویداد CES و در ماه ژانویه (دی‌ماه ۱۳۹۵) معرفی شده بودند و اکنون به این مراسم هم رسیدند.

Nvidia HDR G-Sync Monitor

ایسوس نمایشگری از سری ROG و ایسر نیز نمایشگری از سری Predator با پشتیبانی از فناوری‌های HDR و G-Sync در اختیار داشت. متأسفانه هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه در بازار، اندازه و قیمت این مانیتورها نشده است. وجود قابلیت HDR قطعا منجر به افزایش قیمت خواهد شد و برای استفاده از این ویژگی، به کارت گرافیک قدرتمندی هم نیاز خواهید داشت.

انتظار می‌رود این مانیتورها در رده‌ی نمایشگرهای بالارده قرار بگیرند و به احتمال زیاد در سایزهای معمول عرضه خواهند شد. باید اعتراف کرد که بازی کردن در یک نمایشگر ۳۰ اینچ HDR به همراه تمام امکانات و ویژگی‌های عالی، برای هر پی‌سی گیمری جذاب خواهد بود.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور ال جی، قیمت مانیتور BenQ، قیمت مانیتور ASUS، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده