معرفی بازی موبایل Art of Conquest

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
مطالعه 4 دقیقه
بازی موبایل Art of Conquest
Art of Conquest یک بازی استراتژی است که در آن باید هم حواس‌تان به شهرسازی باشد و هم ساخت لشکری قدرتمند برای کشتن دشمنان.
تبلیغات

این روز‌ها اکثر بازی‌های استراتژی موبایل با پیروی از الگوی جواب پس‌داده بازی Clash of Clans سعی در ارائه تجربه‌ای سرگرم‌کننده دارند که خیلی از آن‌ها هم در این راه شکست می‌خورند. با این حال هنوز هم بازی‌های استراتژی دیگری روی این پلتفرم محبوب هستند که هدف‌شان ارائه تجربه‌ای منحصربه‌فرد است و بازی موبایل Art of Conquest هم یکی از همین دست آثار است. این بازی استراتژی حس و حال نسبتا جدیدی دارد و به همین دلیل هم می‌توانید به عنوان یک بازی سرگرم‌کننده روی آن حساب باز کنید.

با اینکه بازی اندروید و آیفون Art of Conquest در اصل یک بازی استراتژی محسوب می‌شود، اما المان‌های تاکتیکی نیز در این بازی گنجانده شده‌اند که از قضا همین امر هم بازی را از آثار هم‌سبک متمایز می‌کند. در ابتدای بازی شما باید هیروی خود را از بین سه گزینه اولیه موجود انتخاب کنید و وارد یک ماجراجویی شوید. سپس کار خود را روی یک نقشه ادامه خواهید داد که در آن علاوه بر منابعی از قبیل طلا و چوب که می‌توانید با انتخاب آن‌ها اقدام به جمع‌آوری‌شان کنید، دشمن‌های مختلفی نیز دیده می‌شوند. پس از اینکه دشمنی را انتخاب کنید و گزینه حمله را برگزینید، وارد محیط دیگری می‌شوید که در یک طرف آن نیرو‌های دشمن صف‌آرایی کرده‌اند و در طرف دیگر هم شما باید چینش نیرو‌های خودتان را تعیین کنید. پس از انتخاب جاگیری نیرو‌ها و زدن کلید حمله، دیگر کنترلی روی نیرو‌ها ندارید؛ اما می‌توانید از توانایی‌های ویژه هریک از هیرو‌ها استفاده کنید. برای مثال، یکی از هیرو‌ها قادر است تیر‌های آتشینی به سمت دشمن شلیک کند و هیروی دیگر می‌تواند با قدرت خود، سلامتی نیروهای خودی را احیا کند.

بازی Age of Conquest

Art of Conquest در بین بازی‌های تقلیدی Clash of Clans، یک بازی منحصر‌به‌فرد به حساب می‌آید

در ابتدای بازی ارتش کوچکی خواهید داشت و به همین دلیل هم دشمنان شما نیز تعداد کمی خواهند داشت. اما به مرور زمان و با پیشروی بیش‌تر روی نقشه، به شهری خواهید رسید که می‌توانید در آن ساخت‌وساز انجام دهید. این ساخت‌وساز‌ها حالتی مانند دیگر بازی‌های معمول این سبک دارند و می‌توانید انواع و اقسام ساختمان‌ها را در شهر خود بسازید یا اینکه قلعه اصلی را برای دسترسی به بنا‌های بیش‌تر ارتقا دهید. هر ساختمان ویژگی مخصوص خود را دارد و برخی از آن‌ها به منظور تولید منابع بیش‌تر کاربرد دارند و در بعضی هم می‌توانید نیرو‌های بیش‌تری برای ارتش‌تان آماده کنید.

با اینکه در ابتدای بازی فقط می‌توانید یک هیرو انتخاب کنید، اما به مرور و با پیشرفت در بازی، به هیرو‌های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت. داشتن هیرو‌های بیش‌تر در نبرد‌ها بسیار حیاتی است؛ چرا که اولا به ازای هر هیرو دو واحد نیرو می‌توان در میدان نبرد قرار داد و در نتیجه هرچه هیروی بیش‌تری داشته باشید، می‌توانید نیروی معمولی بیش‌تری نیز در نبرد استفاده کنید. از طرفی دیگر، هیرو‌ها قابلیت‌های ویژه‌ای دارند که استفاده از آن‌ها در نبرد‌ها بسیار تعیین‌کننده است و می‌تواند نتیجه نبردی را خیلی راحت به نفع شما تغییر دهد. هیرو‌ها همچنین با شرکت در نبرد‌ها، امتیاز تجربه دریافت می‌کنند و با ارتقای سطح آن‌ها قادر خواهید بود قابلیت‌های جدیدی برای‌شان آزاد کنید. در بازی Art of Conquest حتی ممکن است در روی نقشه سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی را هم برای هیرو‌ها پیدا کنید که استفاده از آن‌ها قدرت بیش‌تری به هیرو می‌دهد.

بازی Age of Conquest

اما یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بازی Art of Conquest، وجود نوعی باس‌فایت در روی نقشه است. این باس‌ها معمولا موجوداتی فانتزی و قدرتمند مثل یک عنکبوت غول‌پیکر هستند که مبارزه با آن‌ها به هیچ‌وجه ساده نیست؛ اما در عوض پس از پیروزی، جوایز بسیار با‌ارزشی به دست خواهید آورد. Art of Conquest یک بازی آنلاین است و پس از گذشت مدتی در بازی، بازیکنان دیگر را نیز روی نقشه خواهید دید که می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار و آن‌ها را به جمع دوستان‌تان اضافه کنید. بازی همچنین از حیث گرافیکی نیز کم و کسری ندارد و همه چیز به زیبایی طراحی شده است. البته گاهی در نبرد‌های شلوغ بازی، اگر گوشی خیلی قوی‌ای نداشته باشید، شاهد کند شدن بازی خواهید بود.

در کل اگر به بازی‌های استراتژی، مخصوصا از نوع فانتزی و هیرو‌-محور، علاقه دارید، Art of Conquest بازی‌ای است که تجربه آن پیشنهاد می‌شود؛ مخصوصا که بازی رایگان است و حتی با وجود پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای هم خیلی شما را وادار به پرداخت پول نمی‌کند.

دانلود بازی

بازی اندرویدبازی آیفونبازی ویندوز موبایل

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات