// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

مزایای پیش خرید بازی NASCAR Heat 2 مشخص شد

استودیو Monster Games با انتشار تریلری جدید از بازی شبیه‌ ساز و مسابقه‌ای NASCAR Heat 2، مزایای پیش‌خرید آن را مشخص کردند.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی 704گیمز (704Games) و استودیو مانستر گیمز (Monster Games) مزایای پیش خرید اثر شبیه‌ساز مسابقه‌ای جدید خود یعنی بازی NASCAR Heat 2 را مشخص کردند. از این رو کاربرانی که این بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند از ظاهر اتومبیل Daytona 500 که مربوط به اتومبیل کِرت بوش می‌شود، بهره‌مند شوند. از مزایای پیش خرید نسخه فیزیکی این بازی می‌توان به کوپن ۵۰ دلاری اشاره کرد که کاربران می‌توانند از آن برای تمامی رویداد و مسابقات NASCAR در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ استفاده کنند.

علاوه بر مشخص شدن مزایای پیش‌خرید، سازندگان تریلر جدیدی نیز از بازی NASCAR Hear 2 منتشر کردند که گیم‌پلی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی NASCAR Heat 2 با به همراه داشتن محتویات نسخه اول، این‌بار می‌خواهد سه سری از مسابقات اتومبیل‌رانی را نیز در خود جای دهد که شامل سری مسابقات Monster Energy، XFINITY و Caping World Truck می‌شود. این بازی حالت تک‌نفره و همچنین چند نفره را در خود جای داده است، بخش چند نفره این بازی از ۴۰ نفر بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و حالت لوکال که به کاربران اجازه می‌دهد بازی را به همراه دوستانشان روی یک صفحه نمایش به صورت دو‌نفره تجربه کرد. سازندگان همچنین اعلام کردند که سیستم فیزیک و تخریب اتومبیل‌ها نیز در این نسخه ارتقا پیدا کرده است.

بازی مذکور در اردیبهشت ماه گذشته معرفی شد و پس از آن برای مشخص شدن تصویر جلد بازی نیز رقابتی صورت گرفت که در انتها راننده کایل بوش برای تصویر جلد این بازی مشخص شد.

بازی ماشین سواری NASCAR Heat 2 قرار است در تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) عرضه شود و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای کاربران ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی در دسترس قرار گرفته شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد بازی‌های شبیه‌ساز مسابقه‌ای با زومجی در میان بگذارید.

|  |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده