// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴

اعتیاد آورترین بازی‌ های اندروید و آیفون

در این مقاله قصد داریم بازی‌های اعتیادآور اندروید و آیفون را معرفی کنیم. با زومجی همراه باشید.

بین بازی‌های موبایل، یک بازی ایده‌آل چه بازی است؟ آیا اهل بازی هستید که نهایت دو سه روز شما را سرگرم کند یا اینکه ترجیح می‌دهید به سمت بازی‌هایی بروید که وقت شما را حسابی پر کرده و حالا حالاها شما را سرگرم کنند و به هیچ‌وجه گذر زمان را حس نکنید؟ معمولا یک بازی موبایل ایده‌آل جدا از ساده بودنش، باید شدیدا شما را به خود درگیر کند. حال بعضی از بازی‌ها نسبت به محتویاتی که دارند، در بازه زمانی کمتری شما را معتاد خود می‌کنند و بعضی دیگر، تا طولانی مدت مهمان شما خواهند بود. در این مطلب بازی‌های اعتیادآور اندروید و آیفون را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.  

بازی موبایل Alto

Alto’s Adventure

بازی موبایل Alto’s Adventure یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌هایی است که تا به حال روی گوشی‌های موبایل عرضه شده است. در ظاهر با یک بازی ساده طرف هستید که مدام می‌بایست سکه و لاما (شترهای بی‌کوهان آمریکای جنوبی) جمع‌آوری کرده و اسکیت سواری کنید ولی، دنیای بازی اندروید و بازی آیفون Alto’s Adventure، فراتر از این حرف‌ها است و در وهله‌ی اول، طراحی هنری و موسیقی گوش‌نواز آن شما را جذب خود خواهد کرد. در ادامه بازی تشکیل شده است از ۱۱ سطح مختلف که هر سطح چالش‌هایی را به دنبال دارد. اگر در انجام تمامی چالش‌ها موفق باشید، به سطح بعدی راه پیدا خواهید کرد و اگر ناکام بمانید، جاذبه‌ی بازی آن‌قدر شما را به خود جذب می‌کند که بارها و بارها تلاش خواهید کرد تا درنهایت موفق شوید. نکته‌ی دیگر بازی که شما را به خود جذب می‌کند، سیستم شب و روز و آب و هوایی بازی است که به خوبی در درجه سختی‌های بازی تاثیر گذار است. فرض کنید در شب و هوای بارانی به اسکی کردن می‌پردازید و طبیعتا تمامی دنیای بازی تاریک است و باید حسابی حواس خود را جمع کنید. اگر این بازی را تجربه نکرده‌اید، همین حالا به فروشگاه گوشی موبایل خود رفته و این بازی اعتیادآور اندروید و آیفون را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

بازی موبایل Big Hunter

Big Hunter

یکی دیگر از بازی‌های اعتیادآور اندروید و آیفون، بازی موبایل Big Hunter است. بازی اندروید و آیفون Bug Hunter نیز جز آن دسته از بازی‌هایی است که به‌واسطه‌ی چالشی که برای بازیکن به وجود می‌آورد، شما را حسابی سرگرم می‌کند. نحوه بازی‌کردن هم بدین شکل است که شما یک شکارچی ماموت هستید که باید با شکار کردن، قبیله‌ی خود را از گرسنگی و انقراض نجات بدهید. حال روز به روز به شکار می‌روید و باید یک ماموت را کشته و برگردید. هر روز که می‌گذرد، چالش‌های جدیدی برای شما در نظر گرفته می‌شود. برای مثال در چند روز ابتدایی تنها نوار سلامت ماموت‌ها افزایش پیدا می‌کند و می‌بایست در زمان مشخصی آن‌ها را بکشید. اما در ادامه زمان بازی برداشته می‌شود و نیزه‌های شما محدود می‌شوند. شاید در یک نگاه بازی ساده به‌ نظر آید ولی ماموت‌ها قطعا سر جای خود نمی‌ایستند و به شما حمله کرده یا صرفا به واسطه‌ی خرطوم‌های خود، نیزه‌های شما را دفع می‌کنند. همچنین بازی از پرداخت درون برنامه‌ای نیز برخوردار است و با مراجعه به فروشگاه بازی، شما می‌توانید نیزه‌های قوی‌تری را برای خود خریداری کنید. اگر به دنبال یک بازی بدون دیتا و اعتیادآور برای گوشی‌های اندرویدی یا آیفون خود هستید، بازی Big Hunter می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

دانلود بازی Big Hunter

بازی موبایل Circle

Circle

اگر می‌خواهید بازی‌ای را امتحان کنید که در عین حال هم اعصاب‌اتان را خورد کند و هم اینکه شدیدا شما را سرگرم کند، بازی موبایل Circle بهترین گزینه برای شما خواهد بود. یک بازی کاملا ساده دیگر که شدیدا جذاب و اعتیادآور است. شما در نقش یک حلقه هستید و یک مسیر و پیچ و خم‌دار را باید جوری پشت سر بگذارید که به خط برخورد نکنید. به عبارتی بازی اندروید و آیفون Circle، یک بازی تسلط بر اعصاب است که اگر نتوانید بر آن پیروز شوید، بازنده‌ی میدان خواهید بود. بازی دارای یک سری چالش است که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید تا اچیومنت‌های بازی را دریافت کنید. همچنین سیستم ثبت رکورد بازی، سبب می‌شود تا هر بار این بازی را امتحان کرده و رکورد جدیدی را ثبت کنید. زمانی که می‌خواهید به آرامش برسید یا اعصاب خود را آرام کنید، بازی موبایل Circle بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود بازی Circle

بازی موبایل Clash of Clans

Clash of Clans

 

نمی‌توان شخصی را پیدا کرد که بازی موبایل Clash of Clans را نشناسد یا آن را تجربه نکرده باشد. استودیو سوپرسل، سازنده‌ی بازی Clash of Clans با ساخت این بازی اعتیادآور، نشان داد که هنوز می‌توان از طریق پلتفرم موبایل کسب درآمد کرد و حال ساخته‌ی این استودیو به یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایل دهه‌ی اخیر تبدیل شده است. بازی اندروید و آیفون Clash of Clans، زمانی روی واقعی خود را نشان می‌دهد که وارد کلن‌های دوستان‌اتان شده و به مبارزات کلن به کلن می‌پردازید. اگر یک رهبر خوب هستید، در اینجا می‌توانید خود را نشان داده و با چیدن استراتژی‌های جنگی و تنظیم کردن زمان مبارزات، کلن خود را به بهترین شکل اداره کرده و قدرتمند باقی بمانید. مورد دیگری که شدیدا پیروز شدن یا نشدن شما در طول جنگ‌ها را تعیین می‌کند، منابع و سربازانی است که در اختیار دارید. اگر نیروهای خود را تقویت نکرده و از جدیدترین سربازان برخوردار نباشید، کار برای شما کمی سخت می‌شود. از این‌رو اگر بخواهید به صورت حرفه‌ای به بازی موبایل Clash of Clans بپردازید، باید به واسطه‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی، مدام به خریدن جم پرداخته و منابع خود را لول‌آپ کنید. از آن‌جایی که از یک نقطه به بعد ارتقای سطح منابع شما زمان بسیار زیادی نیاز دارد، استفاده از جم برای بازیکنان حرفه‌ای منطقی‌ترین راه است. از این‌رو شاید در نگاه اول با یک بازی رایگان طرف باشیم ولی می‌بینیم که درآمد این بازی از یک بازی متوسط نسل هشتمی کنسول‌های خانگی هم بیشتر است. شاید اصلی‌ترین موردی که این بازی اعتیادآور را هنوز سرگرم کننده نگه داشته، به روزرسانی‌های متوالی و محتویاتی باشند که استودیو سوپرسل برای بازی خود در نظر گرفته است. همیشه یک پشتیبانی عالی از بازی‌های آنلاین می‌تواند باعث موفقیت تیم سازنده و اثر مورد نظر شود. شاید با خود بگویید که سوپرسل تنهای روی بازی Clash of Clans موفق بوده است؛ اما قضیه متفاوت بوده و این استودیو با ساخت بازی موبایل Clash Royale، نشان داد که در زمینه‌ی نوآوری، حرف‌ها برای گفتن دارد و جدیدترین ساخته‌ی سوپرسل نیز همانند Clash of Clans، هم اعتیادآور است و هم اینکه می‌توان آن را در سبک خود بهترین دانست.

دانلود بازی Clash of Clans

بازی موبایل Office Space: Idle Profits

Office Space: Idle Profits

بازی اندروید و آیفون Office Space: Idle Profits در نگاه اول اصلا بازی جذابی به نظر نمی‌رسد. با همین دید به خود می‌گویید بگذار کمی دیگر وقت خود را صرف بازی بکنم شاید از آن خوشم آمد. با این دید به سراغ بخش‌های مختلف بازی اندروید و آیفون Office Space: Idle Profits می‌روید و وقتی به خودتان می‌آیید، می‌بینید که ساعت‌ها است به جمع‌آوری سکه و خرید بخش‌های مختلف یک ساختمان اداری و نصب یک ویروس روی سیستم این بخش‌ها هستید تا پول بیشتری به جیب بزنید. بازی برگرفته از یک فیلم به نام Office Space است و بازیگرهای همان فیلم در دنیای Office Space: Idle Profits نیز استفاده شده‌اند. شما یک کارمند ناراضی از شغل خود هستید و ظاهرا همین روزها است که اخراج شوید. خب چه کاری بهتر از این که ویروسی روی سیستم‌های مختلف کمپانی نصب کرده و شروع به دزدیدن پول بکنید! با همین نگرش بازی را شروع می‌کنید و مدام به ذخایر خود افزوده و از آن‌ طرف با پرداخت هزینه‌های بیشتر بخش‌های مختلفی را در دسترس خود قرار می‌دهید. با کارگذاری ویروس روی سیستم‌ها، هر از چند ثانیه مقداری پول به حساب شما واریز می‌شود و حتی می‌توانید افراد خاصی را برای پیشرفت در پروسه کاری خود استخدام کرده تا از آن بخش پول‌های بیشتری به دست بیاورید. بازی موبایل Office Space: Idle Profits در نگاه اول هیجان انگیز به نظر نمی‌رسد ولی رفته رفته خود را یک بازی اعتیادآور اندروید و آیفون معرفی می‌کند.

دانلود بازی Office Space: Idle Profits

بازی موبایل PinOut

Pinout

بازی محبوب و دوست داشتنی Pinball را که یادتان است، حال این بازی سرگرم کننده و اعتیادآور را روی گوشی‌های موبایل آورده و گرافیک و نحوه طراحی و مکانیسم بازی را کمی تغییر دهید تا بازی اندروید و آیفون PinOut به وجود آید. بازی موبایل PinOut شامل یک سری محل‌های مختلف است که از طراحی‌های متفاوتی برخوردار بوده و به عبارتی هر محل جدید یک چک‌پوینت به حساب می‌آید. حال شما با توجه به زمانی که در اختیار دارید، می‌بایست توپ را به چک‌پوینت‌های بعدی رسانده و رکورد جدیدی را برای خود به ثبت برسانید. البته پس از تمام شدن زمان مورد نظر، اگر می‌خواهید از آخرین چک‌پوینت خود به بازی کردن بپردازید، باید نسخه‌ی پرمیوم بازی را خریداری کنید. اما همین نسخه‌ی رایگان بازی آن‌قدر اعتیادآور و سرگرم کننده است که به هیچ‌وجه به خرید نسخه‌ی پرمیوم بازی موبایل PinOut احتیاج پیدا نمی‌کنید.

دانلود بازی PinOut

 بازی موبایل Rodeo Stampede

Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari

یکی از بهترین بازی‌های اعتیادآور که می‌توانید تجربه کرده و از آن خسته نشوید. بازی موبایل Rodeo Stampede شما را در نقش یک گاوچران قرار می‌دهد که یک باغ وحش دارد و حال باید مدام حیوانات جدید را در اختیار گرفته و آن‌ها را وارد باغ وحش خود کند. جدای از این موارد، موردی که باعث جذابیت بازی اندروید و آیفون Rodeo Stampede شده، المان‌های نقش آفرینی است. جدای از اینکه باید حیوان‌های جدیدی را وارد باغ وحش خود کنید، باید باغ وحش خود را نیز توسعه داده و بخش‌های مختلفی برای آن بسازید و ارتقا دهید. در همین ابتدا بگویم که تنها موردی که در این زمینه شما را اذیت می‌‌کند، ویدیوهای تبلیغاتی بازی است که این روزها در اکثر بازی‌های رایگان برای دریافت سکه یا آیتم‌های بیشتر، باید تبلیغ‌های مخلتفی را تماشا کنید یا اینکه به واسطه‌ی پرداخت درون برنامه‌ای، هزینه کرده و کار خود را پیش ببرید. نحوه‌ی بازی کردن هم بدین شکل است که در محیط بازی که شامل کوهستان، دشت‌های سرسبز و محیط‌های برفی و سایر موارد می‌شود، می‌بایست از این حیوان به حیوان دیگر پرش کرده و نه به موانع بازی برخورد کرده و نه اینکه به سایر حیوان‌ها برخورد کنید. حال در این میان با پریدن روی حیوان‌های جدید، می‌توانید آن‌ها را اهلی کرده و در اختیار بگیرید. اگر به دنبال دانلود بازی سرگرم کننده بدون دیتا برای اندروید و آیفون هستید، بازی موبایل Rodeo Stampede می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی Rodeo Stampede

بازی موبایل Shooty Skies

Shooty Skies

به شخصه معتقدم یکی از دسته بازی‌های مورد نیاز برای پلتفرم موبایل، بازی‌های هواپیمایی هستند که تنها کاری که نیاز است انجام دهید، جا خالی دادن و شلیک کردن است. بازی اندروید و آیفون Shooty Skies به خوبی خواسته‌های شما را فراهم خواهد کرد. نکته‌ی جالب دیگری که در این بازی توجه شما را جلب خواهد کرد، گرافیک پیکسلی آن است که شدیدا با فضا و اتمسفر آن هم‌خوانی دارد. همچنین دشمنان شما صرفا رادیو و تلویزیون یا موارد این‌چنینی هستند که به شما حمله خواهند کرد. به عبارتی جدای از مکانیسم‌های گیم‌پلی، طراحی هنری بازی نیز عامل دیگری است که باعث می‌شود ساعت‌ها وقت خود را صرف بازی موبایل Shooty Skies کنید. دنیای بازی تشکیل شده از سطح‌های مختلف که با هر بار بازی کردن، در بالای صفحه نوار مخصوص به آن سطح را مشاهده خواهید کرد که با پر شدن آن، به باس فایت بازی خواهید رسید. چالشی بودن بازی، دلیل دیگری است که به سراغ آن بروید. سختی بازی جوری است که با هر بار شکست خوردن،‌ بیشتر مشتاق بازی کردن خواهید شد.

دانلود بازی Shooty Skies

بازی موبایل Sky dancer

Sky Dancer

یکی از دسته بازی‌هایی اندروید و آیفون که شدیدا بین مخاطبان پلتفرم موبایل طرفدار دارد، بازی‌های رانینگ هستند که شما با چپ و راست یا بالا و پایین کردن شخصیت بازی از موانع عبور می‌کنید. نکته‌ای که سبب می‌شود یک بازی رانینگ به موفقیت برسد، نوآوری و میزان سرگرمی است که برای مخاطب بوجود می‌آورد. بازی موبایل Sky Dancer دقیقا همان چیزی است که یک گیمر روی گوشی موبایل خود نیاز دارد. یک بازی سرگرم کننده و اعتیادآور که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد و قول می‌دهم هیچ‌وقت از بازی کردن این بازی اندروید و آیفون خسته نخواهید شد. دنیای بازی در آسمان‌ها است و شما مدام از این پلتفرم باید به پلتفرم‌های دیگر پریده و چالش‌های بازی را انجام دهید. موردی که شدیدا باعث جذب شما می‌شود، نوع طراحی مراحل و سیستم شب و روز بازی است که شدیدا خوب کار شده و زیبایی خاصی را وارد بازی کرده است. به راستی که Sky Dancer اسم زیبایی برای بازی است و شما همانند یک رقاص در آسمان‌ها قرار می‌گیرید تا موانع را پشت سر گذاشته و بدون هیچ نقص و ایرادی روی پلتفرمی دیگر فرود آیید. اگر این بازی را تجربه نکرده‌اید یا به دنبال یک بازی شدیدا اعتیادآور می‌گردید، بازی موبایل Sky Dancer را از دست ندهید.

دانلود بازی Sky Dancer

بازی Smash Rocket

Smash Rocket

معمولا بازی‌هایی که در جریان آن‌ها باید هدف‌گیری کرده و به هدف خود شلیک کنید نیز از جذابیت بالایی برخوردار هستند. اگر فکر می‌کنید از هدف‌گیری خوبی برخوردار هستید، بازی اندروید و آیفون Smash Rocket را تجربه کنید. در این بازی شما در فضا قرار دارید و می‌بایست به وسیله‌ی پیکان‌هایی که در اختیار دارید، به کهکشان‌ها و موارد دیگری که نمایش داده می‌شود، شلیک کنید. دنیای بازی از دو بخش متفاوت تشکیل شده است. اولین بخش تشکیل شده از ۱۰۰۰ استیج متفاوت و شدیدا متنوع که در محیط‌های فضایی مختلفی صورت می‌گیرد. این بخش به عبارتی یک بخش تمرینی برای قسمت دوم بازی که حالت استقامتی است، به حساب می‌آید زیرا هرچقدر شما پیکان‌های خود را هدر بدهید، آن استیج را از اول شروع خواهید کرد. در بخش دوم کمی قضیه متفاوت است و فرض کنید ۳۰ استیج جلو رفته و رکورد خوبی را از خود به جای می‌گذارید اما، اگر یکی از پیکان‌های خود را هدر بدهید، بازنده خواهید شد. همین مورد سبب می‌شود برای ادامه‌ی بازی اشتیاق بیشتری پیدا کنید و ساعت‌ها از وقت خود را صرف ثبت رکوردهای مختلف کرده و چالش‌های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Smash Rocket

بازی موبایل Stack

Stack

بازی موبایل هرچه ساده‌تر جذاب‌تر و Stack این قاعده را به خوبی رعایت کرده است. بازی موبایل Stack از سادگی بسیار بالایی برخوردار است و این سادگی با یک طراحی مرحله عالی ترکیب شده است و همین مورد دلیلی است تا تمامی بازی‌های خود را کنار گذاشته و ساعت‌ها وقت خود را پای بازی اندروید و آیفون Stack بگذارید. در دنیای بازی Stack، شما باید مکعب‌ها را روی هم قرار داده و آسمان خراش بسازید. حال اگر نتوانید مکعب‌ها را به درستی روی هم قرار دهید، تکه‌ی اضافه مکعب‌ها برش داده خواهند شد و این کار تا زمانی انجام می‌گیرد که دیگر نازک شده و کار را برای شما سخت بکنند. همین امر سبب می‌شود بازنده بازی شوید. در واقع بازی از چالش خاصی برخوردار نیست بلکه این بی‌دقتی خود بازیکن است که چالش را به وجود می‌آورد. اگر شما دقت کافی را نداشته باشید، بازی سخت‌تر و سخت‌تر خواهد شد تا اینکه در آخر تن به شکست دهید.

بازی موبایل Subway Surfers

Subway Surfers

کمتر شخصی پیدا می‌شود که بازی اعتیادآور اندروید و آیفون Subway Surfers را بازی نکرده باشد. بازی‌ای که شما را در نقش یک کودک قرار می‌دهد که در حال خراب کاری در یک ایستگاه راه‌آهن هستید و باید از دست نگهبان ایستگاه فرار کنید. حال شما هستید و موانع بسیاری که سر راه‌اتان قرار دارند و از آن طرف سرعت بازی که به مرور زمان افزایش پیدا می‌کند و به جایی می‌رسید که دقت و سرعت عمل، برگ برنده‌ی شما خواهد بود. همچنین بازی شامل المان‌های نقش‌آفرینی است که در جریان آن می‌توانید قابلیت‌های بازی نظیر جت پک یا آهن‌ربا را ارتقا دهید. این ارتقا سبب می‌شود بتوانید مدت زمان بیشتری از آیتم‌های بازی استفاده کنید. از طرفی یک سری آیتم‌های دیگر نیز در دنیای بازی موبایل Subway Surfers تعبیه شده است که در ابتدای بازی شما را یاری می‌دهند. همچنین Subway Surfers شامل یک سری چالش‌های روزانه و کلی است که با انجام دادن آن‌ها، سکه و آیتم‌های مختلف دریافت می‌کنید که به واسطه‌ی آن‌ها می‌توانید بعضی از شخصیت‌های بازی موبایل Subway Suerfers را آزاد کنید. زمانی که در حال مسافرت کردن هستید، بازی آفلاین بدون دیتان اندروید و آیفون Subway Surfers به خوبی می‌تواند شما را سرگرم نگه دارد.

راهنمای تروفی

ZigZag

اگر هنوز فکر می‌کنید بازی‌هایی مثل Circle اعصاب شما را خورد نمی‌کند، حتما بازی موبایل ZigZag را نصب کنید. بازی از هیچ قاعده‌ی خاصی برخوردار نیست و تنها کاری که لازم است انجام دهید، چپ و راست کردن گلوله‌ای است که روی یک پلتفرم پیچ و خم‌دار حرکت می‌کند. اما مشکل اینجاست که پیچ‌های این پلتفرم آن‌قدر تیز و پشت سر هم هستند که بعضی وقت‌ها قاطی می‌کنید! از این‌رو این بازی اندروید و آیفون نیز شدیدا نیازمند اعصابی روان و تمرکزی بالا است تا بتوانید با دقت کار خود را پیش ببرید. مهم نیست که اعصاب‌اتان خورد است یا آرام هستید، زمانی که پای این بازی اعتیادآور اندروید و آیفون بنشینید، ساعت‌ها سرگرم آن خواهید شد و بازهم دوست دارید شانس خود را امتحان کرده تا موفقیتی بهتر را کسب کرده و رکورد خود را به ثبت برسانید و از این موفقیت خود ذوق‌زده شوید!

دانلود بازی ZigZag

بازی موبایل 2048

2048

یکی دیگر از بازی‌های ساده و در عین حال سرگرم کننده و اعتیادآور، بازی 2048 است که با عرضه‌ شدن‌اش، مخاطبین زیادی را به خود جذب کرد. بازی موبایل 2048 با به کارگیری عمل ریاضی جمع، ساعت‌ها شما را به خود جذب می‌کند. موردی که در بازی اندروید و آیفون 2048 شدیدا جذاب است، این است که نمی‌توانید بدون حساب و کتاب در بازی موفق شوید. در واقع نحوه‌ی جمع کردن خانه‌ها یا نگه‌داری اعدادی که فعلا با آن‌ها سر و کار ندارید، همگی باید از پیش تعیین شده باشند. اگر بدون فکر کار کنید، به هیچ‌وجه در این بازی موفق نخواهید بود ولی، قدرت جاذبه‌ی بازی به شکلی است که چه بخواهید و چه نخواهید، 2048 شما را مجبور به فکر کردن و چیدن یک استراتژی مناسب برای جمع‌آوری اعداد می‌کند. اگر می‌خواهید به خوبی از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرید، بازی کم حجم بدون دیتا اندروید و آیفون 2048 را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی 2048

بازی موبایل Skyforce Reloaded

Sky Force Reloaded

نوبتی هم باشد نوبت بازی فوق العاده جذاب Sky Force Reloaded است. بازی موبایل Sky Force Reloaded با ارائه‌ی یک گرافیک عالی و سیستم گیم‌پلی شدیدا راحت سبب شده تا به راحتی به بازی کردن پرداخته و تنها با یک دست بتوانید هواپیمای خود را کنترل کرده و مانور دهید. دنیای بازی اندروید و آیفون Sky Force Reloaded تشکیل شده از مراحل متنوع و چالش برانگیزی که در پایان هرکدام یک باس فایت در نظر گرفته شده که از طراحی و سیستم مبارزاتی خوبی برخوردار هستند. همچنین هر مرحله یک سری چالش مخصوص به خود را دارد که با انجام دادن آن، ستاره‌های بیشتری دریافت خواهید کرد و ستاره‌ها منبع اصلی برای بخش به روزرسانی شما هستند. همچنین هر مرحله برای در دسترس قرار گرفتن به تعداد ستاره‌های مشخصی نیازمند هستند و اگر نتوانید آن‌ها را به دست بیاورید، نمی‌توانید در بازی پیش‌روی داشته باشید. در بخش به روزرسانی می‌توانید هواپیمای خود را ارتقا داده و سیستم تدافعی و تهاجمی آن را قوی کرده تا در مراحل بالاتر، دچار مشکل نشوید. اگر به دنبال یک بازی رایگان اندروید و آیفون یا یک بازی آفلاین اندروید و آیفون در سبک هواپیمایی هستید که شدیدا شما را سرگرم کند، بازی موبایل Sky Force Reloaded بهترین گزینه برای شما است. 

دانلود بازی Sky Force Reloaded

بازی موبایل Crossy Road

Crossy Road

تا به حال با یک مرغ از خیابان رد شده‌اید؟! آیا خود را جای یک مرغ گذاشته‌اید؟! قطعا جواب نه است ولی بازی موبایل Crossy Road فضایی را برای شما خلق خواهد کرد که در قالب یک مرغ از خیابان‌های پر ترافیک و خطرناک عبور کنید. خیابان‌هایی که اتومبیل‌ها با سرعت‌های مختلف در حال عبور و مرور هستند و اگر دقت کافی را نداشته باشید، خواهید مرد. بازی اعتیادآور و شدیدا سرگرم کننده اندروید و آیفون Crossy Road شما را در نقش یک مرغ بامزه قرار می‌دهد و شما باید از خیابان‌ها آبگیرها و ریل‌های قطار عبور کنید تا هربار بتوانید یک رکورد جدید را برای خود ثبت کنید. اما در این میان یک نکته‌ی بسیار مهم وجود دارد و آن هم این است که زیاد برای عبور از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر صبر نکنید زیرا عقاب بازی، شما را در چنگال‌های خود اسیر خواهد کرد. از طرفی زمانی که صدای قدقد کردن این مرغ بامزه را شنیدید، سریعا به محل امنی بروید زیرا این قدقد کردن همان زنگ خطر بازی است. بازی موبایل Crossy Road به خوبی به شما نشان می‌دهد که برای سرگرم کردن نیازی به استفاده از المان‌های پیچ در پیچ و گرافیک‌های خفن نیست بلکه، با یک گرافیک فوق العاده ساده و چند ضربه انگشت هم می‌توان مخاطب را سرگرم کرد.

بازی موبایل Fallout Shelter

Fallout Shelter

نمی‌توان شخصی را پیدا کرد که نام مجموعه‌ی Fallout را نشنیده باشد. مجموعه‌ای که طرفداران تعصبی و شدیدا وفادار خود را دارد. یکی از خبرهای خوب برای طرفداران این بود که کمپانی بتسدا، سازنده و ناشر بازی موبایل Fallout Shelter، در حال کار روی یک نسخه‌ی موبایل از این مجموعه است و زمانی که عرضه شد، تمامی مخاطبان بازی‌های موبایل و مجموعه‌ی فال اوت به سمت Fallout Shelter هجوم بردند تا جدیدترین دست پخت بتسدا را روی گوشی‌های موبایل بچشند. بازی اندروید و آیفون Fallout Shelter بیان‌گر دنیایی جنگ‌زده است که حال شما با راه‌اندازی یک پناه‌گاه می‌بایست به آن‌ها پناه داده و جدای از این موارد، با تامین کردن نیازهای اولیه‌ی آن‌ها نظیر آب، برق و خوراک، مردمان نجات یافته را از خود راضی نگه دارید. اگر نتوانید این کار را انجام دهید، از پناه‌گاه شما خارج خواهند شد. رفته رفته با گسترش جمعیت پناه‌گاهی که راه‌اندازی کرده‌اید، نیاز به گسترش آن دارید و از بخش ساخت و ساز می‌توانید پناه‌گاه خود را گسترش داده و بخش‌های مختلفی را بسازید. از این‌رو مردمان بیشتری در بخش‌های مختلفی مشغول به کار می‌شوند و همیشه از شما خوشحال و راضی خواهند بود. تنها موردی که در این بازی کمی اذیت کننده است، سرعت بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی صفحه نمایش جهت لول‌آپ بخش‌های پناهگاه و سایر موارد است که امکان دارد شما را آزار دهد.

دانلود بازی Fallout Shelter


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده