نویسنده: رضا اکبری
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

انتشار تریلر گیم‌ پلی بازی Ancestors با استفاده از کنترلر

تریلر بازی Ancestors به تازگی منتشر شد که در سبک استراتژیک است و از موتور گرافیکی UE4 استفاده می‌کند.

روز گذشته شرکت ناشر 1C و سازنده این بازی یعنی دستراکتیو کرییشنز از اولین تریلر بازی استراتژیک در دست ساخت خود پرده برداشتند. تریلر جدید که در زیر مشاهده می‌کنید گیم پلی بدون تغییر بازی را نشان می‌دهد که این بار با استفاده از دسته بازی (controller) انجام شده است.

در این تریلر ۱ دقیقه و ۲۷ ثانیه‌ای نبرد‌های بزرگ و جالبی نمایش داده شده که طرفداران این بازی باید در انتظار عرضه رسمی این بازی باشند. نکته جالب توجه درباره تریلر منتشر شده، استفاده از کنترلر یا دسته برای انجام این بازی است. همیشه بحث بر سر استفاده از کنترلر‌ها در انجام بازی‌های استراتژیکی یا RTS بوده که گفته می‌شد استفاده از این تجهیزات برای این سبک بازی انتخاب مناسبی نیست. اما به نظر می‌رسد سازندگان این بازی راه خوبی برای استفاده و پشتیبانی کامل از کنترلر‌ها بدون لطمه زدن به المان‌های بازی‌ استراتژیک پیدا کرده‌اند.

بازی Ancestors از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 برای قدرتمند‌تر کردن نبرد‌هایش استفاده کرده و بر اساس ویدیو منتشر شده هم به نظر می‌رسد که خوب توانسته این موتور گرافیکی را به کار بگیرد. در زمان انتشار این بازی، چهار ملیت مختلف برای حالت مرحله‌ای قابل بازی خواهند بود که البته از جنگ‌های واقعی و تاریخی الهام گرفته شده است. همچنین حالت چند نفره هم در این بازی قرار داده شده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این بازی می‌توانید به صفحه استیم این بازی یا وب سایت رسمی آن مراجعه کنید. البته در حال حاضر زمان رسمی برای انتشار این بازی ارائه نشده است اما در صفحه استیم عبارت «به زودی» به چشم می‌خورد. همچنین Ancenstors برای Xbox One هم منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده