// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Stronghold Kingdoms به رایگان برای آیفون منتشر شد

استودیو Firefly بازی Stronghold Kingdoms را که پیش‌تر روی پی سی منتشر کرده بود، برای آیفون نیز پورت کرد.

مدتی است که نسخه‌ای از سری بازی‌های Stronghold با نام Stronghold Kingdoms روی دستگاه‌های موبایل در حال توسعه است. در میان جدیدترین اخبار بازی موبایل متوجه شدیم که این بازی به طور رسمی برای آیفون منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته گفتنی است که این بازی در سبک MMO طراحی شده است و مقداری با سبک سری بازی‌های Stronghold تفاوت دارد. همچنین می‌شود گفت که این بازی شباهت‌های کمی به بازی Clash of Clans نیز دارد. کاربران در این بازی به ساخت قلعه‌ها می‌پردازند و با مدیریت منابع خود، قلعه و نیرو‌های خود را ارتقا می‌دهند. همین‌طور بازیکنان می‌توانند با مبادله کردن آیتم‌های خود با کاربران دیگر در نقشه، بازی خود را پیش ببرند و به قلعه کاربران دیگر هجوم ببرند.

اگر MMO از سبک‌های موردعلاقه شما به شمار می‌رود، بازی Stronghold Kingdoms می‌تواند نظر شما را جلب کند. با توجه به اینکه نسخه پی سی این بازی هم‌اکنون بیش از میلیون‌ها کاربر را در خود جای داده است، شما می‌توانید به راحتی کاربران دیگر را برای تشکیل تیم پیدا کنید یا حتی با آنها به مبارزه بپردازید.

استودیو فایرفلای (Firefly) بازی Stronghold Kingdoms را در سال ۲۰۱۲ برای کامپیوتر توسعه داد و مسئولیت انتشار آن را نیز خود بر عهده گرفته است. برای اطلاع از نسخه موبایل این بازی می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی آن را در ادامه تماشا کنید و از محتویات آن باخبر شوید. ضمنا در انتهای مطلب می‌توانید از لینک مربوطه، بازی را روی آیفون خود به رایگان دانلود و تجربه کنید.

| |

دانلود بازی Stronghold Kingdoms


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده