نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷

سونی خود را برای رونمایی از محصول جدیدی آماده می‌ کند

به نظر می‌رسد سونی برنامه‌های جدیدی برای پلی استیشن دارد و به زودی چیز جدیدی برای این پلتفرم رونمایی خواهد کرد.

امروز، حساب کاربری شعبه اروپا پلی استیشن در توییتر با انتشار پیام جدیدی به برنامه‌های جدید سونی برای پلی‌استیشن اشاره کرد. در این پیام آمده است:

در حال آماده سازی خود برای رونمایی از چیزی جدید هستیم.

همراه با این پیام یک تصویر متحرک از چیزی که پشت یک پارچه قرمز رنگ پنهان شده هم دیده می‌شود. حساب‌های شعبه آمریکا شمالی پلی‌استیشن در شبکه‌های اجتماعی هنوز اشاره‌ای به این پیام نکرده‌اند و ممکن است این مورد جدید تنها مربوط به اروپا باشد. به جز این، هیچگونه اطلاعات دیگری در مورد برنامه جدید سونی در دسترس نیست.

این توییت یک روز پس از آغاز بزرگترین نمایشگاه بازی‌های ویدیویی در اروپا، یعنی گیمزکام 2017 منتشر شده است. این در حالی است که سونی ترجیج داده کنفرانس خبری خود را در رویداد Paris Games Week برگزار کند و در آلمان حضور قدرتمندی نداشته باشد. همچنین بدون شک سونی چندین رونمایی و خبر جدید را برای رویداد مخصوص خود یعنی رویداد PlayStation Experience نگه داشته است که در ماه دسامبر (آذر/دی) برگزار خواهد شد.

برخلاف سونی، مایکروسافت در گیمزکام 2017 کنفرانس خبری داشت و از مدل پروژه اسکورپیو ایکس باکس وان ایکس رونمایی کرد و جزئیاتی در مورد نحوه پیش خرید کنسول مذکور به اشتراک گذاشت. برای اطلاعات بیشتر در این مورد، جمع بندی کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2017 را بررسی کنید.

به نظر شما سونی چه برنامه جدیدی برای پلی‌استیشن ریخته است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده