// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

پایه عمودی ایکس باکس وان ایکس، جداگانه قابل خریداری است [گیمزکام 2017]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 مایک ایبارا اعلام کرد که پایه عمودی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به صورت جداگانه نیز قابل خریداری است.

در جریان لایو استریم مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام 2017 اعلام شده بود که با پیش‌خرید کنسول ایکس باکس وان ایکس باندل پروژه اسکورپیو، یک پایه عمودی نیز برای کنسول در اختیار خریداران قرار داده خواهد شد.

حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، مایک ایبارا در جدیدترین گفت‌وگوی خود در نمایشگاه گیمزکام 2017 اعلام کرده که علاقه‌مندان به خرید پایه عمودی ایکس‌باکس وان ایکس‌، می‌توانند آن را به صورت جداگانه نیز خریداری کنند. متاسفانه قیمت این پایه به صورت جداگانه اعلام نشده، ولی ایبارا خاطرنشان کرده که جدای از باندل پروژه اسکورپیو، می‌توانید این پایه را برای کنسول خود خریداری کنید.

هم‌اکنون موجودی باندل پروژه اسکورپیو ایکس‌باکس وان ایکس در فروشگاه‌های بریتانیا به اتمام رسیده است. از طرفی مایکروسافت در حال حاضر یک پایه شبیه به پایه این باندل را با قیمت ۱۴.۹۹ پوند برای ایکس باکس وان اس به فروش می‌رساند که احتمال دارد قیمت پایه ایکس‌باکس وان ایکس نیز حول و حوش همین قیمت باشد.

از دیگر اخبار پیرامون ایکس‌باکس وان ایکس می‌توان به لیست بازی‌هایی که از این کنسول پشتیبانی می‌کنند، اشاره کرد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده