// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

بازی God's Trigger، پروژه سازنده بازی Dying Light، معرفی شد [گیمزکام 2017]

سازنده بازی Dying Light یعنی استودیو Techland پروژه جدید خود را با نام بازی God's Trigger، در سبک اکشن و همکاری چند نفره، معرفی کرد.

استودیو و کمپانی تک‌لند (Techland) که آن را با ساخت آثاری همچون بازی Dying Light و مجموعه بازی‌های Call of Juarez می‌شناسیم، پروژه جدید خود را در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 معرفی کرد. بازی God’s Trigger که در سبک اکشن و همکاری چند نفره (Co-op) در حال توسعه است، قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی منتشر شود.

هنوز جزئیات زیادی از بازی God’s Trigger منتشر نشده اما از تصاویری که از گیم‌پلی آن منتشر شده است می‌دانیم که زاویه دید بازی از بالا به پایین است و شباهت‌هایی به بازی Hotline Miami دارد که المان‌هایی از بازی Dying Light را نیز در خود جای داده است.

سازندگان در توضیحات خود در مورد این بازی از آن یک اثر «باران‌ خونین در قالب آخرالزمانی» یاد کردند که کاربران را وادار می‌کند که با همکاری یکدیگر به مراحل این بازی ملحق شوند با همکاری یکدیگر دشمنان را از پای در بیاورند. کاراکتر‌های این بازی به عنوان گروه نجات در دنیای این بازی حضور پیدا می‌کنند و به نبرد با چهار سوارکار می‌روند، کسانی که قرار است زندگی و حیات را از روی زمین ریشه‌کن کنند.

در حالی که برخی از کاربران انتظار داشتند که استودیو تک‌لند نسخه دیگری از بازی Dying Light را در جریان نمایشگاه گیمز‌کام معرفی کند یا اینکه اخبار و جزئیات بیشتری از بازی Hellraid منتشر کند، معرفی بازی جدید یعنی God’s Trigger امری جالب به نظر می‌رسد.

اطلاعات دیگری پیرامون قیمت این بازی هنوز منتشر نشده است اما می‌دانیم که بازی به طور دیجیتالی در دسترس کاربران قرار گرفته می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویری از این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را در مورد سبک و زاویه دید این بازی با زومجی در میان بگذارید.

God’s Trigger


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده