// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

نسخه Chibi بازی Final Fantasy XV برای موبایل تایید شد [گیمزکام 2017]

 در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که یک اسپین‌ آف از بازی Final Fantasy XV برای پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی Final Fantasy XV، اعلام کرد که یک اسپین آف از این بازی برای موبایل در دست ساخت است.

در واقع بازی موبایل Final Fantasy XV: Pocket Edition یک بازی اپیزودیک است که شخصیت‌ها و دنیای بازی را در یک حالت Chibi (کوچک شده) قرار می‌دهد. این بازی در مجموع ۱۰ اپیزود دارد و وقایع داستان اصلی را برای مخاطبین خود روی گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها روایت خواهد کرد. در این بازی تمامی فعالیت‌های بازی اصلی، نظیر آشپزی و انجام کوئست‌های مختلف را می‌توانید انجام دهید و سیستم مبارزه بازی همانند قبل است.

همچنین صداپیشه شخصیت‌ها دقیقا همان صداپیشه‌های Final Fantasy XV هستند. بازی اندروید و آیفون Final Fantasy XV: Pocket Edition در اواخر پاییز امسال برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون عرضه خواهد شد.

از دیگر اخبار حول بازی Final Fantasy XV، می‌توان به صحبت‌های کارگردان بازی از عرضه‌ی نسخه‌ی پانزدهم روی نینتندو سوییچ اشاره کرد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده