// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

ویدیو جدیدی از گیم‌ پلی بازی Cuphead منتشر شد [گیمزکام 2017]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، ویدیوی جدید بازی Cuphead منتشر شد که صحنه‌هایی از گیم پلی بازی را به نمایش می‌گذارد.

سه سال از معرفی بازی Cuphead می‌گذرد؛ اثری که برای اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2014 و کنفرانس خبری مایکروسافت معرفی شد. در جریان ویدیوی منتشر شده در آن زمان شاهد یک رویارویی با باس بازی بودیم و متوجه شدیم دنیای بازی شبیه به انیمیشن‌های دهه ۳۰ میلادی است. از آن زمان تا به امروز بازی Cuphead هنوز جذابیت خود را حفظ کرده است و اخیرا ویدیویی جدید از این بازی در نمایشگاه گیمزکام 2017 منتشر شده است که مراحل کاملا پلتفرمینگ بازی را به نمایش می‌گذارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شاهد این هستیم که شخصیت بازی قبل از اینکه وارد مرحله‌ی جدید شود با یک NPC صحبت‌هایی را انجام می‌دهد و در ادامه شاهد گیم‌پلی مرحله Forest Follies هستیم. دشمنان شما در این مرحله گل‌ها و قارچ‌های سمی هستند که به سمت شما بذرهای سمی پرتاب می‌کنند و شما باید از آن‌ها دوری کنید. همچنین جدای از مراحل پلتفرمر بازی، شاهد باس‌فایت‌های جذاب و متنوع نسبت به آنچه در گذشته نشان داده شده بود هم هستیم. 

در گذشته استودیو MDHR، سازنده بازی Cuphead، صحبت‌هایی در مورد مشکلات سر راه آن‌ها برای توسعه بازی انجام داده بود. برای مثال، آن‌ها مجبور شدند خانه‌های خود را برای رهن واگذار کنند تا بتوانند تیم خود را گسترش دهند. این کار سبب شد تا بازی‌ای را بسازند که همیشه دوست داشتند آن را توسعه دهند، ولی با محتویات بیشتر و چشم‌انداز بزرگ‌تر که حال شاهد آن هستیم.

بازی Cuphead در تاریخ هفت مهرماه (۲۹ سپتامبر) با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید این ویدیوی زیبا را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده