// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

تریلر گیم پلی بازی Dishonored: Death Of The Outsider منتشر شد [گیمزکام 2017]

با منتشر شدن تریلر جدید بازی Dishonored: Death Of The Outsider، شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی این نسخه فرعی هستیم.

تایید شدن بازی Dishonored: Death of the Outsider یکی از خبرهای خوبی بود که برای هواداران مجموعه Dishonored منتشر شد. همچنین مستقل بودن بازی نیز یک نقطه عطف برای آن به حساب می‌آید؛ زیرا برای تجربه‌ی آن نیازی به داشتن دو نسخه‌ی قبل نیست. در بازی Dishonored: Death of the Outsider بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌های نسخه‌ی دوم را در دست خواهد گرفت.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه گیمزکام 2017، ویدیویی جدید از بازی Dishonored: Death of the Outsider منتشر شده که در جریان آن، گیم‌پلی بازی را مشاهده خواهیم کرد. از نظر بصری بازی آن‌چنان فرق خاصی نکرده است، اما گیم‌پلی بازی به لطف وجود شخصیت و قابلیت‌های جدید، شکل و شمایل متفاوتی را به خود گرفته است.

برای مثال در یکی از مراحل بازی، بیلی لرک، قهرمان این نسخه، را مشاهده می‌کنید که یک قابلیت بر پایه Void در اختیار دارد و می‌توانید مکان خود را روی سر دشمنان بازی تنظیم، به نقطه‌ی مورد نظر تلپورت کنید و دشمنی را که زیر پای شما قرار دارد به بدترین شکل ممکن بکشید. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Dishonored: Death of the Outsider در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده