// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

تصویری از نقشه صحرایی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds منتشر شد

استودیو Bluehole در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 تصویری از نقشه جدید و صحرایی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی برندن گرین، خالق بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، که او را با نام پلیر‌آن‌نون نیز می‌شناسیم، در جریان نمایشگاه گیمز‌کام 2017 تصویری را از نقشه بعدی این بازی که در صحرا طراحی شده است، منتشر کرد.

نقشه یاد شده اردیبهشت ماه گذشته به همراه نقشه‌ دیگری معرفی شد که البته هنوز نام‌گذاری نشده است و در حال حاضر آن را با نام نقشه صحرایی می‌شناسیم. استودیو بلو‌هول (Bluehole) در این‌باره گفت که این نقشه در کشور پِرو جای گرفته است و با داشتن ویژگی‌های جدید در آن شاهد طوفان‌های شنی خواهیم بود. سازندگان با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود عکسی از نقشه جدید منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را ببینید. نقشه صحرایی جدید، گسترده به نظر می‌رسد و گویا ساختمان‌های زیادی را در خود جای داده است. در ادامه می‌توانید توییت وی را مشاهده کنید:

PUBG

در جریان سخنرانی‌ام در جریان نمایشگاه گیمز‌کام 2017 عکسی از نقشه جدید و صحرایی بازی PUBG منتشر کردم.

همان‌طور که در بالا اشاره شد نقشه مذکور به همراه نقشه‌ دیگری معرفی شد که به نقل از استودیو بلو‌هول منطقه‌ای برفی است که در محدوده آدریاتیک جای گرفته است. هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای نقشه‌های یاد شده مشخص نشده است.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، مایکروسافت اعلام کرد که وظیفه انتشار این بازی را بر عهده گرفته است و به نقل از سازندگان نسخه ایکس باکس وان این بازی نسخه انحصاری کنسولی این بازی به شمار می‌رود، اما به نظر می‌رسد که این بازی به کنسول پلی استیشن 4 نیز راه پیدا کند.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اوایل سال جاری برای پی سی منتشر شد و توانست تا به امروز بیش از ۸ میلیون نسخه به فروش برساند؛ در حالی که هنوز بازی فاز «دسترسی پیش از موعد» (Early Access)‌ خود را روی استیم می‌گذراند.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده