// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

اطلاعات جدید بازی Xenoblade Chronicles 2 در گیمزکام 2017

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، نینتندو با نمایش یک ویدیو جزئیات بیشتری را از دنیای بازی Xenoblade Chronicles 2 در اختیار کاربران قرار داد.

جدای از بازی Super Mario Odyssey، بازی Xenoblade Chronicles 2 را می‌توان دیگر انحصاری بزرگ نینتندو سوییچ دانست که تمامی طرفداران این کنسول هیبریدی منتظر آن هستند. در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، کمپانی نینتندو در لایو استریم خود ویدیویی از این بازی را منتشر کرد که گیم‌پلی بازی در دنیایی زیبا را نشان می‌داد.

طبق اخبار بازی، در ویدیویی تقریبا یک ساعته از گیم‌پلی بازی Xenoblade Chronicles 2 شاهد گشت و گذار رکس، قهرمان بازی، با هم‌تیمی‌هایش در دنیای بی‌کران بازی هستیم؛ دنیایی که طراحی خاصی را به خود اختصاص داده و جدای از این موارد، سیستم مبارزاتی بازی و یک سری از ویژگی‌هایی که بازیکنان در اختیار دارند، به نمایش گذاشته می‌شود.

همانند نسخه‌ی گذشته، در بازی Xenoblade Chronicles 2 نیز شاهد تایتان‌ها هستیم؛ غول‌هایی عظیم الجثه که بازیکن با قرار گرفتن در پشت این تایتان‌ها، دنیاهای مختلفی را تجربه و هر بار محیطی جدید را مشاهده می‌کند. با اینکه اکثر قسمت‌های این بازی، روی تایتان‌ها جریان دارد، نینتندو در نمایش خود محیطی جدید به نام اورایا را معرفی کرد. اورایا محیطی است که داخل یکی از غول‌های بازی قرار دارد. این محیط وسیع پر شده از رود و جویبارهای مختلف و درختان پاییزی که در نقطه به نقطه محیط می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید این ویدیوی یک ساعته از گیم‌پلی بازی Xenoblade Chronicles 2 را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

سیستم مبارزه بازی نیز همانند نسخه‌ی پیشین است، ولی این‌بار شما از المانی به نام Art برخوردار هستید. هر Art قدرت خاصی دارد که در طول مبارزه‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید و از طریق دکمه‌های جوی‌کان سمت راست می‌توانید مشخص کنید که کدام Art را می‌خواهید استفاده کنید. همچنین از طریق دکمه‌های جوی‌کان سمت چپ می‌توانید سلاح‌های خود را انتخاب کنید. سلاح‌ها نیز هرکدام Artهای مخصوص به خود را دارند که ویژگی‌های مختلفی را در اختیار رکس قرار می‌دهند.

بازی Xenoblade Chronicles 2 توسط استودیو مونولیث سافت در حال توسعه است و در تعطیلات سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده