// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴

PES 2018 به صورت اختصاصی با تیم فولام انگلیس وارد همکاری شد

در جریان قرارداد همکاری کونامی با تیم لندنی فولام، این تیم به صورت کامل و با تمام کیت‌های خود در بازی PES 2018 ظاهر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کونامی، سازنده و ناشر بازی PES 2018، با تیم لندنی فولام وارد همکاری شده است و در جریان این همکاری، شاهد حضور فولام با تمام بازیکنان خود در بازی PES 2018 هستیم. بازیکنان این تیم به صورت کامل اسکن شده‌اند و با ظاهر واقعی خود در بازی حضور دارند. البته این تمام قرار داد بین کونامی و تیم فولام نیست.

از این‌ پس پشت لباس‌های خانگی و خارجی و همچنین لباس سوم دروازه‌بان و بازیکن‌های فولام شاهد تبلیغ PES 2018 خواهیم بود. همچنین کونامی با بازی PES 2018 نیز جزو اسپانسر کیت‌های تیم جوانان فولام نیز خواهد بود. از طرفی در جریان تبلیغ‌های باشگاه فولام شاهد حضور برجسته‌ی بازی PES 2018 خواهیم بود و این بازی در باشگاه فولام و فروشگاه‌های آنلاین مربوطه به فروش می‌رسد و با خرید این بازی، یک لباس مخصوص فولام نیز به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد.

درآخر کونامی اعلام کرده که با تیم‌های شبکه‌ اجتماعی فولام همکاری نزدیکی را شروع حواهد کرد که در جریان این همکاری، شاهد برگزاری کمپین تبلیغاتی خواهیم بود تا برند PES و تیم‌هایی که در آن حضور دارند، در شبکه اجتماعی تبلیغ شوند.

تیم فولام انگلیس یکی از تیم‌های قدیمی و حرفه‌ای است که جای آن در نسخه‌ی پیشین خالی بود و این بار شاهد حضور پر قدرت فولام در بازی PES 2018 خواهیم بود. این بار کونامی جدای از سرمایه‌گذاری روی تیم اصلی، به سراغ سرمایه گذاری روی بازیکنان جوان نیز رفته است تا بتواند آن‌ها را بیش از پیش معرفی کند.

بازی PES 2018 در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده