نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

قسمت جدیدی از مجموعه Batman: Arkham ساخته نخواهد شد

طبق اظهارات کوین کانروی، صداپیشه شخصیت بتمن در سری بازی‌های Batman: Arkham، قرار نیست قسمت جدیدی از این بازی در آینده منتشر شود.

اگر شما نیز از طرفداران مجموعه بازی‌های Batman: Arkham بوده باشید، به احتمال قوی دوست دارید بدانید سرنوشت این سری محبوب درنهایت به کجا رسیده و آیا در آینده شاهد ارائه قسمت جدیدی از این مجموعه خواهیم بود یا نه. متاسفانه یا خوشبختانه طبق آخرین اخبار بازی و ادعاهای ناامید کننده کوین کانروی صداپیشه شخصیت بتمن سری آرکهام، به نظر می‌رسد این مجموعه به پایان کار خود رسیده و نباید به ارائه قسمت جدیدی در آینده امیدوار باشیم.

کمپانی RockSteady فعلاً در حال کار بر روی بازی جدیدی است و به نظر نمی‌رسد وقتی برای بتمن داشته باشد. اما از طرفی دیگر در گذشته شایعاتی نیز مبنی بر ارائه بازی جدیدی با محوریت شخصیت شوالیه شنل‌پوش توسط شعبه مونترال برادران وارنر (WB Montreal) که انتشار نسخه Batman: Arkham Origin را برعهده داشته نیز به راه افتاده بود. طبق این شایعات عده‌ای بر این باورند که این بازی جدید در آینده و زمانی که دیمین وین جای پدر خود را گرفته و لباس او را بر تن کرده است، جریان خواهد داشت. از طرفی دیگر اما عده‌ای عقیده دارند داستان این قسمت جدید بلافاصله پس از نسخه Batman: Arkham Knight اتفاق می‌افتد.

البته که این‌ها همه شایعاتی بیش نیست و طبق ادعای صداپیشه شخصیت بتمنِ بازی یعنی کوین کانروی، کمپانی برادران وارنر ساخت و توسعه قسمت جدیدی از مجموعه Batman: Arkham را در برنامه نخواهد داشت. کوین کانروی ادعا کرده:

باورم نمی‌شود که کمپانی برادران وارنر قصد ندارد قسمت جدیدی از این بازی را بسازد، اما این حقیقت دارد. جالب نیست؟ در حالی که تا به حال بیش از میلیاردها دلار از این مجموعه بازی به جیب زده‌اند، اما خیر، آن‌ها برنامه‌ای برای ساخت قسمت جدید نخواهند داشت. متاسفم.

در آخر بد نیست این موضوع را نیز در نظر داشته باشیم، از آن‌جایی که کمپانی WB Montreal در نسخه Batman: Arkham Origin راجر گریک اسمیت را برای صداپیشگی شخصیت بتمن جایگزین کوین کانروی کرده بود، به همین دلیل احتمال می‌رود کانروی کلا از وقایع در حال جریان در استودیوی برادران وارنر بی‌خبر باشد. حالا نظر شما چیست، ترجیح می‌دهید شایعات را باور کنید یا ادعاهای کانروی را؟


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده