// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

آپدیت Better Together بازی Minecraft منتشر شد

استودیو Mojang جدیدترین و یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های بازی Minecraft را با نام Better Together منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که آپدیت بعدی بازی Minecraft برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی، هدست‌های واقعیت مجازی و دستگاه‌های موبایل متنشر شده است. این آپدیت بزرگ که با نام Better Together معرفی شده، ویژگی‌های زیادی را ضمیمه خود کرده است. یکی از محتوای قابل توجه این بروزرسانی، اضافه شدن پشتیبانی این بازی از قابلیت کراس پلتفرم (بازی بین پلتفرمی) بین کنسول‌های یاد شده است.

با آپدیت جدید، کاربران ایکس‌باکس وان، پی‌سی و موبایل می‌توانند به طور آنلاین این بازی را با یکدیگر تجربه کنند. بروزرسانی یاد شده قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر شود، اما استودیوی سازنده این بازی یعنی موجانگ اعلام کرد که این آپدیت زمستان سال جاری منتشر می‌شود.

در حالی که مایکروسافت قابلیت کراس پلتفرم را برای اکثر پلتفرم‌ها در دسترس قرار داده است، اما به نظر می‌رسد که همچنان کاربران پلی‌استیشن 4 از این قابلیت بی‌بهره مانده‌اند. سونی نیز همچنان تمایل ندارد که قابلیت کراس پلی را بین کنسول‌ پلی استیشن 4 و دیگر کنسول‌ها فراهم کند، ولی با این حال، سازندگان در استودیو Mojang در حال مذاکره با سونی هستند که بلکه بتوانند این قابلیت را به نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی اضافه کنند.

علاوه بر اضافه شدن قابلیت بازی بین‌ پلتفرمی، آپدیت Better Together به کاربران اجازه می‌دهد که در فروشگاه بازی یعنی Marketplace به آیتم‌هایی که به دست بازیکنان ساخته شده است، دست پیدا کنند. این آیتم‌ها شامل شیشه‌ها، ترقه‌ها، طوطی‌ها و دیگر آیتم‌ها می‌شود. از دیگر محتویات این بروزرسانی می‌توان به قابلیت ادامه دادن روند بازی خود روی پلتفرم‌ دیگر در Realm اشاره کرد. همین‌طور کاربران می‌توانند با این آپدیت، لینک دعوت Realm را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

در انتها آپدیت مذکور ایرادات زیادی را از این بازی برطرف کرده است؛ طوری که تغییرات آن به قدری زیاد بوده است که سازندگان نتوانسته‌اند تمامی آنها را در فهرست تغییرات درج کنند. یکی از ایراداتی که این آپدیت برطرف کرده است مربوط به حیوان لاما می‌شود که پیش‌تر وقتی بر پشت آن سواری می‌کردید به طور زل‌زده به شما نگاه می‌کرد. همچنین دیگر شاهد شنا کردن خفاش‌ها در زیر آب نخواهید بود و در آن‌سو صدای گربه‌ها دوباره همانند گذشته به گوش می‌خورد. برای اطلاع بیشتر از جزئیات این آپدیت می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر آپدیت Better Together بازی Minecraft را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده