// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

بازی Code Vein فاقد درجه سختی است

کمپانی باندای نامکو در جریان مصاحبه اخیر خود در نمایشگاه توکیو گیم شو 2017 اعلام کرد که بازی Code Vein فاقد تنظیمات درجه سختی است.

زمانی که بازی Code Vein معرفی شد، تمامی مخاطبان با مشاهده ویدیو و گیم‌پلی بازی، یاد مجموعه Souls افتادند، زیرا این بازی از نظر سیستم مبارزات و نحوه بازی کردن، شباهت بسیار زیادی به سری سولز دارد. اما سیستم مبارزاتی تنها وجه مشترک این دو بازی نیست و Code Vein همانند سه گانه Dark Souls فاقد درجه سختی است.

طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، کمپانی باندای نامکو، ناشر بازی Code Vein، در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود در نمایشگاه توکیو گیم شو 2017 اعلام کرد که بازی Code Vein ساخته شده تا مخاطب را به چالش بکشد و از این‌رو تنظیمات درجه سختی راحت‌تر برای بازی در نظر گرفته نشده است. از این‌رو بازیکنان در مبارزات سخت و دشوار و باس‌فایت‌های نفس‌گیر بازی، نمی‌توانند درجه سختی را تغییر دهند.

البته در جریان مبارزه‌های بازی، بازیکنان می‌توانند Blood Code خود را تغییر دهند. از طریق این ویژگی می‌توانید آمار شخصیت خود را مطابق با مبارزه‌ای که در آن قرار دارید، تغییر دهید تا چالش مورد نظر برای شما راحت‌تر شود. در کنار این مورد، بازیکنان می‌توانند در طول بازی یک همراه نیز داشته باشند تا در مبارزه‌ها از شخصیت اصلی پشتیبانی یا در مبارزات به شما کمک کند.

بازی Code Vein در سال ۲۰۱۸ برای برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده