نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخ عرضه نسخه Complete Edition بازی Nioh مشخص شد [TGS 2017]

کمپانی Koei Tecmo تاریخ انتشار نسخه Complete Edition بازی Nioh را در دو نسخه دیجیتالی و فیزیکی اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز و در جریان نمایشگاه Tokyo Game Show 2017، ناشر ژاپنی یعنی کمپانی کوئی تکمو اعلام کرد که نسخه Complete Edition جدیدترین ساخته استودیو تیم نینجا یعنی بازی Nioh در دو نسخه‌ی دیجیتالی و فیزیکی عرضه خواهد شد. طبق اعلام این کمپانی، نسخه‌ی دیجیتالی این بازی در تاریخ ۷ نوامبر (سه‌شنبه، ۱۶ آبان) با قیمت ۵ هزار و ۸۰۰ ین ژاپن (۵۲ دلار آمریکا) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی فیزیکی این بسته نیز با همین قیمت در تاریخ ۷ دسامبر (سه‌شنبه، ۱۶ آذر) عرضه خواهد شد.

بسته‌ی Nioh Complete Edition شامل خود بازی Nioh و سه بسته‌ی الحاقی آن با نام‌های Dragon Of The North ،Defiant Honor و Bloodshed خواهد بود. نسخه‌ی دیجیتالی این بسته شامل پنج اسلحه اورجینال است. نسخه‌ی فیزیکی بازی نیز شامل یک لوح فشرده کوچک از قطعات موسیقی بازی و یک آرت ورک راهنما در رابطه با استراتژی‌های چگونگی شروع بازی خواهد بود.

در ویدیوی زیر می‌توانید تریلری از گیم‌پلی آخرین بسته‌ی الحاقی بازی به نام Bloodshed را مشاهده کنید. این DLC در تاریخ ۲۶ سپتامبر (سه‌شنبه، ۴ مهر) منتشر خواهد شد.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Nioh یک بازی انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در سبک اکشن-نقش‌آفرینی است. شما می‌توانید بررسی متنی و ویدیویی بازی Nioh و راهنمای دریافت تروفی‌های این بازی را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده