// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

تریلر گیم پلی بازی Dragon Quest Builders روی نینتندو سوییچ [TGS 2017]

اسکوئر انیکس در برنامه اینترنتی خود در جریان نمایشگاه TGS 2017 تریلری از گیم پلی بازی Dragon Quest Builders روی سوییچ منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی پیرامون استریم ویدیویی کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) در جریان نمایشگاه TGS 2017، سازندگان گیم‌پلی بازی Dragon Quest Builders را روی کنسول نینتندو سوییچ به نمایش گذاشتند. ویدیوی گیم‌پلی این بازی به مدت زمان ۲۰ دقیقه است و همانند نسخه پلی استیشن 4 بازی به نظر می‌رسد که سال گذشته منتشر شد. در این ویدیو می‌توانیم نگاهی به روند ساخت‌و‌ساز این بازی بیندازیم.

اگر با بازی Dragon Quest Builders آشنایی ندارید باید گفت که این بازی نسخه‌ای اسپین‌آف از مجموعه Dragon Quest است که با همراه داشتن المان‌های نقش‌آفرینی از سری بازی‌های یاد شده، مکانیک بازی‌های خانه‌سازی همچون بازی Minecraft را در خود جای داده است. در این بازی کاربران می‌توانند شهر‌هایی بزرگ را توسعه دهند و به اهالی اجازه دهند که در آن زندگی کنند. همین‌طور در حالی که می‌توانید به انجام ماموریت در این بازی بپردازید، باید از شهر خود نیز در مقابل هیولا‌ها محفاظت کنید.

بازی مذکور سال گذشته در تاریخ ۱۹ مهرماه (۱۱ اکتبر) در کشورهای غربی برای پلی‌استیشن 4 و پلی استیشن ویتا منتشر شد و چندی پیش سازندگان اعلام کردند که قصد دارند آن را برای نینتندو سوییچ نیز پورت کنند. همچنین گفتنی است که اسکوئر انیکس مردادماه گذشته اعلام کرد که نسخه دوم آن یعنی بازی Dragon Quest Builders 2 نیز در دست ساخت قرار دارد و برای کنسول‌های سوییچ و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

بازی Dragon Quest Builders هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا و پلی استیشن 3 (فقط در ریجن ژاپن) در دسترس است. نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی در سایت متاکریتیک توانست مجموع نمره ۸۳ از ۱۰۰ را از آن خود کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی این بازی روی سوییچ را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده