// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

حساب ویژه یوبی سافت روی بازی های فضای ابری و بازارهای آسیایی

ایو گیلموت، مدیر عامل یوبیسافت، از استراتژی این شرکت برای گسترش بازی‌های مبتنی بر فضای ابری و نگاه ویژه به بازارهای آسیایی می‌گوید.

پس از برگزاری جلسه سهامداران یوبی سافت، حال اخباری از سوی مدیران این کمپانی فرانسوی منتشر شده که به نظر، آنها در تلاش برای گسترش فعالیت‌های خود در بخش بازی‌های مبتنی بر فضای ابری و حضور هرچه بیشتر در کشور‌های موثر آسیایی هستند.

با توجه به صحبت‌های ایو گیلموت، مدیر عامل کمپانی یوبی‌سافت، صنعت گیم طی سال‌های آتی ۱۵ تا ۲۰ درصد رشد خواهد کرد و آنها قصد دارند با تکنولوژی‌های جدید، سهم قابل توجهی از رشد این صنعت را به‌دست بیاورند. یوبی‌سافت می‌خواهد تا روی بازی‌های مبتنی بر پردازش ابری سرمایه‌گذاری بیشتری کند و توجه ویژه‌ای نیز به موثرترین بازار حال حاضر دنیا یعنی آسیا دارد. ایو گیلموت انتظار دارد علاوه بر بازی‌های مبتنی بر تکنولوژی ابری، صنعت گیم طی سال‌های آتی پیشرفت قابل توجهی در زمینه هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده داشته باشد.

علاوه بر بازار‌های موثر‌ و بالقوه آسیایی و به طور مشخص کشور چین، یوبی‌سافت نگاه ویژه‌ای نیز به بازار روسیه دارد. طبق اظهار نظر ایو گیلموت، کشور چین در جایگاه ششم بزرگ‌ترین بازار برای صنعت گیم قرار دارد، اما با توجه به رشد روز افزون آن، انتظار می‌رود چین به زودی به جایگاه دوم بزرگ‌ترین بازار صنعت گیم ارتقا پیدا کند.

در پایان بد نیست بدانید دو بازی بزرگ کمپانی یوبی‌سافت تا چندی دیگر منتشر می‌شوند. بازی South Park: The Fractured But Whole در تاریخ ۱۵ مهر برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و بازی Assassin’s Creed: Origins در تاریخ ۷ آبان برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده