نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

سونی رسما از کارت اعتباری پلی استیشن رونمایی کرد

سونی به واسطه همکاری با بانک کپیتال وان از کارت اعتباری پلی استیشن به طور رسمی رونمایی کرد.

آیا از عاشقان پروپاقرص پلی استیشن هستید؟ بدون شک، سونی امیدوار است باشید و برای اینکه تجربه کلی شما از پلی‌استیشن را بهبود بخشد، امروز در جدیدترین اخبار بازی از کارت اعتباری پلی استیشن به طور رسمی رونمایی کرد. مانند دیگر کارت‌های پروموشن مشابه، دارندگان این کارت می‌توانند از مزایای ویژه و پروموشن‌های مربوط به پلی‌استیشن استفاده کنند. بسته به اینکه چه خریدهایی با استفاده از این کارت انجام دهید، امتیازات مختلفی دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن‌ها چیزهای دیگری خریداری کنید.

دارندگان کارت اعتباری پلی‌استیشن پس از فعالسازی کارتشان یک کارت هدیه ۵۰ دلاری فروشگاه پلی‌استیشن دریافت می‌کنند. پس از آن، تمامی خریدهایی که با استفاده از این کارت انجام دهید برای شما امتیاز خواهد داشت، اما خریدهای مربوط به پلی‌استیشن امتیاز بیشتری دارند. دارندگان کارت در ازای هر یک دلار خرید شارژ برای تلفن‌های همراهشان ۳ امتیاز، ۵ امتیاز برای تمامی خریدهای مربوط به پلی‌استیشن و سونی از فروشگاه‌های مجاز و ۵ امتیاز برای انجام هر خرید از پلی‌استیشن استور دریافت خواهند کرد.

پلی استیشن

پس اگر شما از بازیکنان سرسخت پلی استیشن 4 هستید، با استفاده از این کارت در طولانی مدت می‌توانید مقداری از پول خود را پس‌انداز کنید. راه‌اندازی این کارت اعتباری به واسطه همکاری سونی، سونی ریوارد و بانک کپیتال وان فراهم شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این کارت و پاداش‌های آن، از جمله تخفیف برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس، به بلاگ پلی‌استیشن مراجعه کنید. به نظر می‌رسد شاهد یک کارت اعتباری استاندارد از سوی سونی باشیم، با این حال استفاده از این کارت انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان سرسخت پلی‌استیشن است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده