// دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بازی Mercenaries Saga Chronicles برای نینتندو سوییچ تایید شد

کمپانی CIRCLE Ent اعلام کرد که سه قسمت از بازی Mercenaries Saga Chronicles روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی CIRCLE Ent، ناشر بازی Mercenaries Saga Chronicles، اعلام کرد که این بازی برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. به عبارتی ریمستر سه بازی اول این مجموعه، برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در گذشته این بازی‌های نقش آفرینی برای نینتندو 3DS عرضه شده بودند. کمپانی CIRCLE Ent در جریان توییت خود اعلام کرد:

خبری هیجان انگیز، به زودی بازی Mercenaries Saga Chronicles را روی فروشگاه eShop نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌دهیم. یک سه‌گانه نقش آفرینی کامل برای اولین بار روی سخت افزار نینتندو سوییچ. به زودی اخبار بیشتر را با شما در میان می‌گذاریم.

نکته‌ی جالب مجموعه Mercenaries Saga این است که تا به امروز هیچ نسخه‌ای از آن‌ها برای غرب عرضه نشده است و نسخه‌های ابتدایی، برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شده بودند. این در حالی است که بازی Mercenaries Saga Chronicles 2 در سال ۲۰۱۵ برای نینتندو 3DS عرضه شد و یک سال بعد، بازی Mercenaries Saga Chronicles 3 روی این پلتفرم و گوشی‌های موبایل عرضه شد.

حال برای اولین بار شاهد عرضه هر سه نسخه از سری Mercenaries Saga Chronicles هستیم که روی پلتفرم نینتندو در دسترس قرار می‌گیرند و از طرفی، کاربران غربی نیز می‌توانند این بازی‌ها را تجربه کنند. متاسفانه هنوز قیمت و تاریخ عرضه دقیق این کالکشن اعلام نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده