نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸

رونمایی سنهایزر از هدست مخصوص بازی GSP 600 در نمایشگاه CES 2018

کمپانی سنهایزر در جریان نمایشگاه CES 2018، از هدست مخصوص بازی GSP 600 رونمایی کرد.

سنهایزر یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید محصولات صوتی است و هدفون‌ها و هدست‌های این کمپانی قدیمی، جزو بهترین‌ها در جهان به شمار می‌روند. حال در جریان نمایشگاه CES 2018، این شرکت از یک هدست مخصوص بازی با نام GSP 600 رونمایی کرده است. این هدست با شباهت‌هایی به هدست گیمینگ Game Zero همین کمپانی ساخته شده اما در زمینه‌های مختلفی بهبود‌های زیادی روی آن اعمال شده است.

هدست جدید سنهایزر، با اینکه شاید کمی از نظر ظاهری بزرگ به نظر برسد، اما این شرکت اعلام کرده که هدف از طراحی آن به این شکل، اولا رعایت اصول ارگونومیک بوده و طراحی هدست به شکلی است که باعث می‌شود استفاده از آن خسته‌کننده نباشد و در وهله بعدی، طراحی هدست به شکلی است که می‌تواند تمام صدا‌های اضافی محیطی را قطع کند و باعث شود کاربر، پس از گذاشتن هدست روی سرش هیچ صدای اضافی نشنیده و فقط از صدای بازی یا موسیقی لذت ببرد. همچنین قسمت هدبند این هدست هم قابل تنظیم است و برای راحتی‌تان، می‌توانید آن را تنظیم کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم هدست GSP 600 سنهایزر، داشتن جنس بدنه خاص در قسمت‌های نزدیک به گوش است که باعث می‌شود در استفاده طولانی‌مدت هم شاهد مشکلاتی مثل عرق کردن گوش نباشیم. میکروفون این هدست هم در مقایسه با مدل Game Zero بهبود پیدا کرده و زمانی که آن را به سمت بالا قرار بدهید، به صورت خودکار غیرفعال می‌شود.

هدست GSP 600 سنهایزر روی کامپیوتر، مک، گوشی‌های موبایل و کنسول‌های بازی قابل استفاده خواهد بود و با جک ۳.۵ میلی‌متری به دستگاه‌ها وصل می‌شود. این هدست اواخر ژانویه با قیمت ۲۴۹.۹۵ دلار عرضه خواهد شد.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده