نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

بازی های رایگان ماه فوریه ایکس باکس لایو گلد

مایکروسافت در فاصله چند روز مانده به ماه فوریه، بازی‌های رایگان این ماه سرویس ایکس‌باکس لایو گلد را معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

بر طبق آخرین اخبار بازی، مایکروسافت بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس ایکس باکس لایو گلد برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 را اعلام کرد. بر این اساس، کاربران در ماه آتی می‌توانند به تجربه بازی‌های Shadow Warrior و Assassin's Creed Chronicles: India روی کنسول ایکس باکس وان و Split Second و Crazy Taxi روی ایکس باکس 360 بپردازند. بازی Shadow Warrior تمام ماه قابل تجربه است و از ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه) نسخه دوبعدی سری اساسینز کرید هم به آن می‌پیوندد و تا تاریخ ۲۴ اسفند (۱۵ مارس) در دسترس خواهد بود. البته بازی‌های کنسول نسل هفتمی از طریق سرویس Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان هم قابل تجربه هستند.

Shadow Warior یکی از آثار قابل احترام اول شخص است که توسط کمپانی فلایینگ وایلد هاگ توسعه یافته و گیم‌پلی هیجان‌انگیزی دارد. از طرفی نسخه دوبعدی بازی Assassin's Creed هم در هند جریان دارد و به‌طور کلی، بازخوردهای مناسبی دریافت کرده است. در نهایت باید اشاره کنیم که بازی‌های رایگان ماه فوریه Xbox Live Gold نیز به تبع ماه‌های گذشته در بازه‌ خاصی از ماه در دسترس خواهند بود که می‌توانید زمان‌بندی دقیق را در لیست زیر مشاهده کنید:

ایکس باکس وان:

  • Assassin's Creed Chronicles: India (از ۲۷ بهمن تا ۲۴ اسفند)
  • Shadow Warrior (از ۱۲ بهمن تا ۹ اسفند)

ایکس باکس 360:

  • Split Second (از ۱۲ بهمن تا ۲۶ بهمن)
  • Crazy Taxi (از ۲۷ بهمن تا ۹ اسفند)

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با ما به‌ اشتراک بگذارید.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده